meiden met ziektes/dagelijkse klachten?

hey meiden

ik vroeg me af of er hier meiden zijn die een ziekte hebben zoals bv spierziekte, darmziekte of wat dan ook.
ik zelf heb fybro. sinds deze zwangerschap voel ik me op en top. alle klachten die ik normaal dagelijks heb, zijn nu allemaal zo goed als weg!!!!!
op deze manier zou ik altijd wel zwanger willen zijn hihihi
ik vroeg me af of er meerdere meiden zijn die in het dagelijks leven veel pijn ergens aan hebben, en er nu geen last van hebben of juist erger dan normaal.

bij mn andere zwangerschappen was het eigenlijk alleen maar erger maar nu dus juist niet!
zowieso kan ik de zwangerschappen niet vergelijken want bij de meiden was ik zwaar beroerd, had bekkeninstabiliteit Z(nu ook maar heel licht) en kon bijna niks en nu... voel me super!

ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen

liefs, do

Hoi ik herken wat je schrijft. Ik heb zelf ook fybromyalgie en dit is mijn eerste zwangerschap. Heb tot nu toe weinig last gehad van mijn dagelijkse kwalen alleen nu het kouder wordt voel ik het af en toe wel. Ik ben zelf een mei mama maar jouw berichtje viel mij wel op dus vandaar een reactie.

Groetjes Jojanneke

Ik kan er zelf niet over mee praten maar mijn moeder en mijn nicht hebben ook allebei Fybromyalgie en ook bij hun werden de klachten tijdens de zwangerschap minder tot helemaal nergens last van hebben.
Blijkbaar heeft het toch ook voor een deel met hormonen te maken, iets wat mijn moeder 24 jaar geleden tijdens haar zwangerschap van mij al gezegd heeft maar geen enkele dokter serieus nam!

Gr. Mandy

Ik heb last van seborroisch eczeem (op de hoofdhuid) en heb hiervoor zware hormoonzalf. Gebruik deze liever niet tijdens de zwangerschap en heb vanaf het begin van de zwangerschap helemaal nergens last van gehad, heerlijk!

zie je, zijn die hormonen toch nog ergens goed voor hihihi

mn andere 2 zwangerschappen waren vergeleken met deze een ramp. fybro was even erg en dan nog eens alle zwangerschapsklachten. geen pretje.

ik merk t nu wel een beetje hoor, nu met die storm
maar normaal zou ik nu amper kunnen lopen van de pijn en nu is de pijn gewoon dragelijk.
heerlijk!

wel "fijn"om te lezen dat ik niet de enige ben!

fijne zwangerschap allemaal :d

liefs, do

Hoi Hoi,

Zal eerst eens noemen wat ik heb:

* Fybromyalige
*Syndroom van Tietze
*Snapping hip
*Hypermobilieteitssyndroom
*Ehlers Danlos Synroom
*Vit. b12 Def. Met levenslange schade
*Chronisch moe en pijn syndroom

Dit is mijn eerste zwangerschap, heel bewust overwogen en heel bewust voor gekozen! Bekken zijn inmiddels instabiel. En doe het rustig aan. Dit kan ik ook wat makkelijker daar ik niet werk en voor 100% ben afgekeurd! Thuis is dit nog niet altijd makkelijk, maar goed te doen met hulp uit alle kanten, verder door de EDS Grote risico's op bijv. vroeggeboorte en ook de bekkeninstabilieteit. Maar sta goed onder controle. Fybro is bij mij niet minder, maargoed, mijn lijffie is weer anders door de rest van mijn aandoeningen en daardoor moeten mijn spieren hard werken. De trippelstoel in huis en de rolstoel en scootmoiel voor buitenshuis zijn een must voor mij! En verder passen we in huis alles lekker aan voor onze situatie en genieten we met volle teugen! O ja, ik ben 24 jaar trouwens.

Zijn er nog meer mama's of mama's to be die dit herkennen of over mee kunnen babbelen? Misschien nog practische rolstoel tips?! ;)

Do, suc6 met je zwangerschap, hou je zelf in acht en hou je niet groter! Das mijn goed bedoelde tip... en vooral! Hmmm... heerlijk genieten!!!

Liefs Dreaming

Terug
Bovenaan