Meiden namen Help!

Hey hallo iedereen!

Ik ben druk aan het tobben over de naam van onze baby,, Het word een meisje.. wij hebben voor ons zelf al drie suggesties voor een roepnaam maar ik weet het gewoon echt niet!! Lig er gewoon wakker van!!
dit zijn ze; Julia, Fay of Romy.. Welke vind jij het mooist of heb je een suggestie??

Please help me!

Liefs

Hoi Kenzi,

Ik vind persoonlijk Fay erg mooi. Julia en Romy hoor ik vrij regelmatig.
Maar het is voor iedereen zo persoonlijk. Wij dubben ook nog enorm over jongensnamen....
Succes met je keuze.

groetjes

Hoi,
Ik vind Julia een mooie naam. Is ook erg tijdloos, dat lijkt me ook fijn voor je dochter!
Wij hadden met 15 weken al een meisjes en een jongensnaam vastgesteld, dus ik heb gelukig geen twijfels over wat het worden gaat :)
Succes met kiezen!

Liefs,
Mar

Hey ,

Julia is idd erg leuk, en tijdloos! Wat op zich ook wel erg leuk is: Julie (July) spreek uit als djoelie! weet niet meer precies hoe je het schrijft! :D

Liefs

Hoi!

Misschien helpt het om de naam alvast te noemen die je het mooist vind. Doe dit noemen met de achternaam erbij, roep het alsof het moet gaan eten en hoe je tegen het kindje zou praten, als je boos bent, als het lief is, kortom alle emoties met naam benoemen. Dan weet je of je het in alle gevallen een mooie naam vind. En luister vooral naar je gevoel en ohja wij letten er ook op of je het niet kan rijmen, zodat het daarop niet gepest kan worden later in de klas!

Nou succes!!

liefs

Je moet het zelf weten..
Maar Romy hoor je veel hier, is al geweest en als ik het nu hoor bij een baby denk ik aah nee..
Die naam weer!
Fay is leuk maar nu heel erg in en Julia vind ik echt iets van je zelf...

Hoort het niet zoveel en is toch wel een bekende naam.

Suc6, Natasja

ik vind ze allemaal wel leuk.
romy vind ik een leuke naam
en fay leuk.
fay omdat ik die niet vaak hoor.
geloof dat julia erg in is op het moment weer?
leuke namen die je hebt! :)
ik heb alleen voor mezelf meer voorkeur voor nog apartere namen.

Terug
Bovenaan