Meiden NOD begin sept & bezig voor 2e kindje?

A

Anoniem

Guest
Hai meiden!

Zijn we weer! Hoe is het ermee? Hier is de NOD-alweer voorbij, cyclus 30 dgn. We wachten af, er is nog niks.. Ik verwacht wel dat het er aan komt.. Verging eergister van de pijn in mijn buik, menstr.kramp gevoel echt heeeeel erg.. Dus dacht eigenlijk dat het er zou zijn bij het opstaan.. Niet dus.. Inmiddels 5 dgn overtijd.. Vergeleken met ronde 1 ben ik veel rustiger en niet steeds de gedachten van; zou het toch..? Misschien omdat ik zeker weet dat het eraan komt, maar ja zegt niks natuurlijk! Vorige mnd cyclus van 42 dgn, dus het kan nog komen..
En vandaag voor het eerst een overstuur kereltje(2), tot bijna kotsend toe..!! Gewoon omdat hij zijn broodje niet wilde.. Dat was bizar, gelukkig werdt hij wel weer rustig! Maar had het nog nooit mee gemaakt Mijn mannetje, arme schat! Dat wilde ik gewoon even kwijt...!

Succes met wachten allemaal!

Liefs MamaSun

Hey
wij zijn ook voor 2de kindje bezig zitten al in ronde 7,volgende week mijn NOD weet niet zeker,heel onregelmatige cyclus dus spannend.we hebben een dochter van 2 jaar,hopelijk ben je zwanger
succes met wachten
liefs jootje

Heej,

Niet helemaal begin september.. 20 september.. wel voor een 2e kindje en in ronde 5 na mk maar al vanaf januari bezig..

Hoop zo dat het deze maand raak is.. Nog 10 dagen tot mijn NOD..
Wachten duurt lang.. vreselijk!

Liefs,

Leuk om te lezen dat er meer dames 'druk' zijn...;-)

ik heb NU mijn ovulatie, de eerste sinds ik vorige maand ben gestopt met de pil. Vorige keer was het heel 'luxe' ook in 1x raak, dus vanavond manlief maar weer even heel lief (lees: verleidelijk) aankijken... hahaha.

Succes meiden!
Niet teveel stressen he, dat is dan weer minder voor de vruchtbaarheid...;-)

liefz
liz

Hallo :)
Ik heb al even mee geklept bij een ander postje over NOD's. Wij proberen sinds mei dit jaar en vandaag is mijn NOD... nog geen teken van ongesteldheid dus wie weet!!! Wachten is inderdaad vreselijk! Succes iedereen, ik ga weer even op mijn nagels bijten.
Liefs x

Hallo :)
Ik heb al even mee geklept bij een ander postje over NOD's. Wij proberen sinds mei dit jaar en vandaag is mijn NOD... nog geen teken van ongesteldheid dus wie weet!!! Wachten is inderdaad vreselijk! Succes iedereen, ik ga weer even op mijn nagels bijten.
Liefs x

@ all the girls!!

Hopelijk is het voor ons allemaal DE maand! ;-)
Ik denk bij ons niet, we wachten gewoon af! Als ik weer een cylcus van 42 dgn heb dan wordt ik het pas de 18e geloof ik... Dan duurt het nog een week! Afwachten weer! Maar ja als ik het moet worden dan liever nu, dan is in ieder geval mijn cyclus een beetje normaal..!
Ik vind trouwens het gevoel wel anders dan als je voor je eerste kindje gaat.. Net zo ontzettend leuk, dat zeker, maar het "moeten hebben" is dit keer niet zo sterk aanwezig, hebben jullie dat ook? Bij onze eerste wilde ik het zoooooooo onwijs graag, ook omdat ik al heeeeeel lang aan het wachten was tot me vent er aan toe was... Ik heb er wel echt heeeel erg veel zin in, alleen tjsa dat wachten he.. waarom bestaat dat nou?! Hihhi! Ik wil al dingen uitzoeken & bekijken, gewoon omdat het leuk is! ;-) Zucht...!

Liefs MamaSun

hallo
afgelopen donderdag was mijn nod en tot nu toe niets.
is nog maar de 1e ronde dus denk dat dit nog niets is maar blijft toch spannend.
hier ook nummer 2.

groetjes

Terug
Bovenaan