Meiden NOD oktober?? En verwachten jullie ook de 2e??

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik dacht, ik begin een nieuw forum onderwerp omdat.. Jaaaa, ik verwacht mijn NOD as woensdag..

Laat ik eerst maar iets over mezelf vertellen als intro.
Ik ben Joyce, 27 jaar, moeder van zoon Daan (1,7mnd oud), getrouwd.

Spannend blijft het wel hoor, zo'n NOD. Wij zijn net deze maand gestopt met de pil en hopen dat ik net als bij Daan weer direct zwanger zal zijn.. Natuurlijk weet je dat nooit, maar hopen doen we het wel.

Ik hoop dat er meer meiden zijn die op dit onderwerp willen reageren.

Liefs Joyce.

Hoi,
ik ben Dania ben 34 jaar, heb een dochtertje van 6. Wij gaan ook voor de tweede. september spriraaltje laten verwijderen, en we zijn nu bezig met klussen. Mijn NOD is19 oktober (lijkt nog heel ver weg). Ben een beetje te emotioneel vdg heb namelijk net een ovulatie test gedaan en die was positief dus vanavond gaan we weer.
Dit is mijn eerste ronde hoor, en ik hoop echt dat het ons meteen lukt.

groetjes

Misschien vind je het leuk om mee te kletsen bij NOD op blz 3. Daar zijn er al een heleboel!

Hoi mama Joyce!

Hier NOD pas de 23.. Vorige week na 50 dgn mijn menstr.gehad.. :-S Heel jammer!! We zijn in juni gestopt voor onze tweede.. Nu gaan we weer volop klussen.. ;-D

Liefs MamaSun (zoontje van 2jr)

Hoi Joyce,

Wij willen ook graag zwanger worden, maar dan van ons 1e kindje. Mijn NOD is 22 oktober en dat is mijn 2e ronde, hopelijk is het vroeg raak! hahaha

Heel veel succes allemaal!

Liefs Vic

Hoi!

Wij zijn ook bezig voor ons 2e kindje. Heb al een zoontje die in dec. 3 jaar wordt.
Ben eind augustus met de pil gestopt en na 4 weken toen ongi geworden. Dit is nu 5 weken geleden en nog steeds geen ongi. Wel al de hele week sochtends oud bloed bij het afvegen, zou dat een vage ongi zijn?
Anders toch maar even een testje halen....

Groetjes!

Hoihoi!

Wij zijn ook bezig voor onze tweede. Zitten nu in de 2e ronde. Was normaal gesproken heel regelmatig ongesteld, 28 dgn. Vorige maand ineens 38 dgn, dus heb komende maand twee NOD's. Eerste is na 28 dgn a.s. maandag de 5e en de tweede is na 38 dgn woensdag de 14e.

Het is allemaal weer net zo spannend als de eerste keer, he dames?

Groetjes,
Marientje

Het blijft idd erg spannend.. Ik kan ook niet wachten om te testen, maar goed, nog een paar nachtjes slapen en dan weet ik het in ieder geval..

Waarom is dat toch eigenlijk voor vrouwen spannender als voor mannen..
Tenminste als ik kijk naar mijn kerel.. Hij is er helemaal niet zo mee bezig als ik. Zo rustig... Pff, soms ook wel irritant, maar daarintegen: DAAR ZIJN DEZE FORUMS OOK VOOR....

Succes allemaal!

Liefs Joyce.

Terug
Bovenaan