Meiden op het wachtbankje, waar verlang je het meest naar??

A

Anoniem

Guest
Volgens mij zijn we nog met een klein groepje 'wachtenden'. Ik denk bij iedere keer dat ik  last heb van de kwaaltjes hoe heerlijk het is als dat straks allemaal voorbij is.  (Hoewel ik zwanger zijn echt super vind/vond)

Dus de vraag van vandaag is: Waar verlang je het meest naar als je straks niet meer zwanger bent?

Voor mij is dat met stip op nummer 1: Op mijn rug liggen! (Mmmm lijkt me zalig na als dat moeizame gedraai in bed.) Wat kan een mens al tevreden zijn met weinig:)

Heel snel daarna op nummer 2 komt het op mijn buik liggen en ergens daarna tochwel het broodje filet americain op nummer 3, hihihi.

Ben benieuwd!

Groetjes, Marijne

Hoi!

Ik wil wel heel graag mijn oude kleren weer aan :) Vooral het dragen van een riem heb ik gemist. Inderdaad we zijn met weinig al erg tevreden geloof ik.
Ook het eten van carpaccio lijkt me heerlijk. En uitgaan zou ik ook wel eens weer willen met de meiden, maar dat moet nog even wachten totdat ik van de borstvoeding af ben :)

Maar het aller- allerliefst wil ik de kleine in mijn armen. Ben zo benieuwd en hoop dat alles goed gaat tijdens de bevalling en daarna. Dat alles eraan zit en het doet. Dan ben ik de gelukkigste persoon op aarde!

Succes met wachten meiden!

Lara,
26 okt uitgerekend

Tja, die kleine daar gaat het allemaal om hè. Ik kan ook niet wachten om hem te zien en hem te leren kennen. Ben zo benieuwd wie er al die maanden in mijn buik heeft gezeten en wie ons zo gelukkig en soms zo ongerust maakte. Ik weet nu al zeker dat het niet uitmaakt wie of wat eruit komt en dat het allemaal de moeite waard is geweest!

* de kleine
* filet american
* rood biefstukje
* rosbief
* veeeeeel pate
* mijn eigen kleren
* een canijtje
* lopen zonder gewaggel
* weer normaal omdraaien
* op mijn buik liggen
* mijn dochtertje bij kunnen houden

euh........... moet ik verder gaan

3e poging: ook ik heb dus pronlemen met het forum vandaag!!
 Waar verlang ik naar? Uh,. nou met mijn nu 40+6 wk zwangerschap verlang ik er wel naar om ons ukkie in mijn armen te kunnen houden!! En verder lijkt het me weer heerlijk om gewoon mijn sokken en schoenen weer aan te kunnen zonder dat mijn buik in de weg zit of ze knellen door het vocht dat ik vast houd.
Ik las in jullie reacties dat jullie ook graag weer op je buik willen liggen, nou, ik moet zeggen, ik heb een flinke buik maar lig toch nog erop te slapen, nouja half op zij half op buik.Word wel paar keer per nacht wakker en dan moet ik weer beetje draaien omdat ukkie tegenstribbelt maar op zich gaat het wel. Maar ik ben het wel zat, ben nu echt wel toe aan bevallen hoor!!!

Terug
Bovenaan