meiden uit dordrecht

A

Anoniem

Guest

hoi hoi   meiden..........

zijn er ook misschien meiden uit dordrecht hihihi lijkt me leuk

xxx tamara

Hallo!

Tuurlijk zijn er meiden uit Dordrecht, althans H.I.Ambacht!!!!
Dicht bij elkaar in de buurt dus!

Doei gr Sofie

hallo

ik kom niet uit dordt maar zit er vlak bij
uit''s-gravendeel en als ik hier de polder in loop kijk ik zo op dordt
ik ben er ook elke week te vinden sta namelijk op de centrum markt

groetjes evelien

hoi hoi eefje mag ik vragen welke    kraam je staat .en bij welke winkel in de buurt

groetjes tamaar

hallo

ik las je berichtje net pas omdat  ik vroeg op moeten had ik gisteren geen erg meer om hier te kijken.
maar ik kijk op de intertoys en de kraam waar ik tegen kijk is een kippen boer.maar mocht je een keer langs komen zeg dan niet dat ik je van dit forum ken   omdat ik het nog niet tegen  mijn baas en collega heb  gezegt   dat we met een 2e bezig zijn anders ga je weer van die vragen krijgen van of het al zover is.Ik draag mijn haar in een staart zeg maar dat je tamara bent dan weet ik genoeg.
na 12 uur dan sta ik alleen met mijn baas dan kan je zien wie ik ben lijkt me wel is leuk dus als je is tijd hebt zie ik je wel is en als ik daar niet sta dan zit ik in het peerdt  wat te drinken

groet evelien

hoi meiden
ik kom uit nieuwpoort ook niet zo ver weg
groetjes maaike

hoi eefje ,,,

natuurlijk zeg ik niet dat ik je hier van ken ,,, ik begrijp je wel ik heb ook tegen niemand gezegt dat ik bezig ben want als je dan iemand tegen kom vragen ze en ben je al zwanger   en daar heb ik niet zo zin in ..........nou misschien tot gauw

groetjes tamara

Terug
Bovenaan