Meiden uit Emmen en omgeving (Forumdag)

He dames, aangezien mijn pc vlam heeft gevat door het intensieve gebruik. Doe ik het even op deze manier.
Wie gaan er naar de forumdag in Amersfoort en hoe laat vertrekken we ?
Tanja kun je niet omdat er geen auto is (heb van alles gemist) anders kun je vast wel met een van ons meerijden.

Moet nu alleen nog oppas vinden voor Jorick want 2 kids mee is wel erg veel van moeder de vrouw gevraagd.....

Ik hoor wel..

Groetjes Jolanda

Hey Jolanda!
Ja,ik zit inderdaad met vervoer,en zo ver met het openbaar vervoer zie ik niet zitten,zit ik langer te reizen dan dat ik er ben!
Maar ook ik zit in hetzelfde schuitje als jij wat betreft de oudste.
Hij moet gewoon naar school en ik kan waarschijnlijk geen oppas krijgen.
Mijn moeder werkt en mijn schoonmoeder is de laatste tijd behoorlijk aan het sukkelen met de gezondheid.
Vriendinnen werken allemaal full-time,ik weet dus niet hoe ik het allemaal zou moeten regelen.
Erg jammer vind ik zelf,lijkt me wel leuk om iedereen in het echie te zien.
Misschien dat het me nog lukt om oppas voor de oudste te regelen,dan zal ik één van jullie lief aan kijken of we mee mogen rijden,maar zie het eerlijk gezegd somber in.
Hoe is het verder bij jullie???
Hier loopt het super,Bij Delano zijn eerste twee tandjes gearriveerd!
Groetjes Tanja

Hey Meiden,

Het zou natuurlijk heel leuk zijn als we met z`n viertjes Drenthe gaan vertegenwoordigen he hahahaha....maar goed jullie moeten natuurlijk wel kunnen ivm oudsten...
We kunnen dan ook ff centraal afspreken dat we met z`n allen tegelijk oprije is wel net zow leuk toch...

Marieke en ik rijden wel samen dus hopelijk kunnen jullie ook samen...en miss kunnen er ook wel 3 onderstellen bij mij in de auto maar 3 moeders en 3 kinderen lukt denk ik niet haha....

Liefs Denise

Tanja,
Ik ga mijn best doen om oppas te krijgen. Als het jou nu ook lukt (we hebben nog een week) dan pik ik je op... Ik kan 2 onderstellen kwijt in mijn bakkie dus dat zal geen probleem zijn.
Ik heb ook zin om te gaan, dus doe echt even mijn best. Ik heb in ieder geval oppas voor de middag, dus nu alleen nog de ochtend en hopen dat iemand mijn mannetje uit de peuterspeelzaal kan halen...

En als het ons lukt dan gaan we natuurlijk wel in kollonne rijden. Moeten we dan maar even afspreken. (wel graag via Forum, want dan lees ik het 's avonds of als manlief eerder thuis is overdag.)

Ik zoek nu mijn bedje even op, want morgen is het weer vroeg dag, want Milan heeft maar bedacht dat mama toch favoriet is en iemand anders kan hem niet uit bed halen zonder ongelooflijk veel gekrijs. En om de rest van de familie niet wakker te maken offer ik me maar op....

Welterusten !!

Da's écht fijn,Jolanda.
In ieder geval één probleem opgelost.
Nu de laatste nog en dan kan ik ook mee...
Ik hoop het wel,lijkt me erg gezellig.
Je hoort wel van mij.
Groetjes Tanja

Ik hoop ook zo dat het me lukt om oppas te vinden voor de ochtend. Misshien kan ik mijn schoonouders even lief aan kijken, maar die passen op donderdag altijd al op de dochters van mijn schoonzusje. Maar ik kan ook altijd mijn zwagertje vragen, ach ik zie wel 2e paasdag maar even polsen.....

Groetjes jolanda

Terug
Bovenaan