meiden van de maansteen

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden..
Ik was benieuwd hoe het met jullie gaat ! Ik las net verderop dat er iemand zwanger was, en daar ben ik blij om!!

Ik vraag me ook af hoe het met de meiden van de Maanstenen gaat, werkt het nou al een beetje? Ik hoop heel snel wat van jullie te horen. En als het kan positieve dingen natuurlijk, dat zou het mooiste zijn natuurlijk!

Liefs,

xx Bren.

Hoi Bren,

Ik ben best wel geinterresserd in die maansteen, hoe werkt die en waar kan ik hem kopen ???

Groetjes Ellen

nou ik weet niet precies waar je die steen kan kopen allemaal, maar het is in ieder geval de bedoeling om de steen op je buik te dragen (geloof ik) ergens verderop op dit forum zegt iemand wel waar je de steen kan kopen. veel succes ermee!

Ja daar heb ik hem ook besteld............ had hem binnen 3 dagen in huis.
Ik draag hem nu iedere dag............... maar ik merk er verder niets van hoor.

Er zijn ook verschillende verhalen.............of je hem nu wel of niet moet opladen b.v. (in het maanlicht)............minimaal 2 cyclussen dragen.........  dus ik heb hem gewoon om, maar veel weet ik er eigenlijk niet over.

Hahahahaaa, we zien wel,

Groetjes,

SUUS

Je kan m ook kopen bij de TUinen en de Kruiderij.
Het beste werkt die als je m op je lijf draagt. Ik heb een ketting met een steen.
Voordat je m omdoet schijnt het het beste te zijn om m energie vrij te maken.
Dat doe je door m een kwartier onder stromend water te houden of een uur in een bakje water te leggen. Daarna doe je m om. De steen kan dan jou energie aannemen en zijn werk gaan doen.
Je kunt niet te veel verschillende stenen combineren want ze kunnen elkaar beïnvloeden.

Ik hoop dat je er iets mee kan

Liefs
Joanna

Hoi,

Ik heb de maansteen nu ongeveer een maand om. Ik draag hem ongeveer op borsthoogte aan een leren veter (had hem eerst aan een gouden ketting maar las dat dat niet mocht).

Ik heb hem gekocht even afgespoeld en verder niet opgeladen ofzo? Ik merk er nog niet zoveel van alleen dat hij eerst helemaal bruin/paars was met wat witte strepen en dat er nu wat meer witte vlekken in komen. Maar wat het betekent zou ik niet weten.

Ik heb hem gekocht bij de Tuinen voor 9.95.

We zullen zien of die werkt. Baadt het niet dan schaadt het niet toch.

Groetjes Cindy

Hoihoi,

Ik wilde net de maansteen gaan bestellen op www.newageonline.nl   maar je moet minimaal een bestelling doen van 30 euro  en dat was ik toch niet van plan.

Morgen maar eens in de stad hier kijken of ik er 1 kan vinden, hebben hier niet "de tuinen" of zoiets dergelijks zitten
Maar ik zal eraan komen

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan