meiden vanaf 21 ,bij wie zwanger worden maar niet lukt...reacties hier graag!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,ik zal me maar ook aansluiten,op het zwanger worden forum
ben 22 jaar en heb een kind van 2en half jaar,ik ben nu bezig met de 2e maar  dat wil niet echt gaan lukken,ben nu al  7 maanden bezig met zwanger raken,en nu begin ik toch wel echt moe te woden van al die teleurstellingen,want normaal raakte ik toch best snel zwanger,mijn eerste zwanger schap dat eindigde in een miskraam,en van mijn 2e heb ik nu een mooie zoon,maar nu wil het echt niet echt gaan lukken met zwanger worden,nu ga ik dus toch maar ovulatie test kopen mischien dat dat helpt want,ik begrijpt dat niet zo goed hoe dat nou gaat met je eisprong,ik blijf wel altijd    TIEN minuten liggen zodat het sperma echt naar binnen gaat..(advies van de HA)en doe het echt bijna elke dag.maar tot nu toe geen resultaat.,.ik had wel ergens gelezen van pillen waardoor het zwanger worden sneller gaat,maar dat vertrouw ik niet zo,dus daar wil ik liever niet aan beginnen.heeft iemand mischien tips?mischien dat er speciale standjes zijn of zo.
want mijn laatste menstruatie was 21 mei,en heb ook een regelmatige cyclus van 28 dagen.en deze maand heb ik toch echt geen zin meer in   weer teleurgesteld zijn.nu heb ik iestje meer hoop met die ovulatie testen.dus wie weet........ groetjes yos

hoihoi,

sorry ik heb geen info voor je maar ik zag dat je 22 was en al een kindje had van 2,5 jaar dus dan was je ongeveer 19,5 toen je beviel van je eerste kind ik ben zelf 18 en wordt bijna 19 en wil ook graag een kind was het bij jou gepland of niet? ik woon al een half jaar samen en ben al 3,5 jaar samen met me vriend en we zijn er allebei echt klaar voor. Lukte het bij jou snel de eerste keer?
hoop nog wat te horen groetjes mallory

Hallo

Ik ben 21 jaar en 4 maanden bezig.
Ben dit keer begonnen met  ovulatie testen.
Hopelijk schiet t dan beter op.
1 juni is mijn eisprong en 16 juni mijn NOD dag spannend dus !!!
Maar ff een tip voor je het is beter om om te dag te knutselen dan iedere dag.
Anders heb je te weinig actieve cellen.
Als je nog tips hebt hoor ik t graag.

Veel succes

Liefs Wilma

Hoi,

Jammer dat het nog niet lukt, want als je gestopt bent met de pil wil je natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden. Echter een jaar is heel normaal hoor! Dus 4 of 7 maanden bezig zijn is echt nog niet lang. Ook niet als een vorige zwangerschap heel snel ging. Lees anders eens op het andere forum waar meiden schrijven die echt lang bezig zijn, die hebben pas reden tot wanhopen!

De natuur laat zich nu eenmaal niet dwingen en iedere dag klussen is echt niet nodig, eerder slecht, want de zaadkwaliteit vliegt achteruit.

Succes!

M5

hoi mallory
dank je wel voor je reactie.
ja mijn zwangerschap was gepland,en die ging ook niet echt vlot,duurde iest van  7/8 maanden.maar het is leuk dat je er echt klaar voor bent.
ik wens jou en je vriend veel succes!!!!
groetjes yos

Terug
Bovenaan