MEIDEN WIE VAN JULLIE KAN MIJ HELPEN!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik zal me nog heel even voorstellen.

Ik ben hier een tijd terug ook al geweest en heb toen in december een mission abortion gehad ik was toen op 1 dag na 10 weken zwanger, het is gestopt met groeien toen het 9,5 week was.

Nu ben ik vanaf maart weer half bezig (ik zeg tegen me zelf en andere dat het van zelf wel komt als het voor ons bestemt is, maar onder tussen wil ik zo graag zwanger worden) mijn cyclus was in maart 31 dagen in april 29 dagen en nu zit ik weer op de 31 dagen. ik heb gister ochtend toch een test gedaan (was er nieuwschierig)  maar geen plusje te bekennen.

Ook heb ik helemaal geen gevoel dat ik ongesteld moet worden, wie kan mij hierbij helpen.

Wie zou er vandaag toch nog een test doen, of wachten op morgen.

Hoop dat jullie me kunnen helpen

Hoi,

Ik herken wel wat jij schrijft.... Heb zelf in januari een curettage gehad (missed abortion met 9 weken) en sindsdien heb ik een hele sterke wens om weer zwanger te worden.
Ik heb al een zoontje, van hem was ik in ronde 1 zwanger, en de 2e zwangerschap was ongepland maar wel zeer welkom. Dus steeds zonder enige moeite zwanger.
En nu ben ik al weer een paar rondes verder. Zit nu geloof ik in ronde 4, dus ik mag nog helemaal niet mopperen als ik hoor hoe lang sommige anderen er over doen.
Maar ja, als de wens zo sterk is, daar doe je niks aan! En ik ga toch ook wel stiekem denken dat er bij die curettage toch iets is gebeurd waardoor ik nu moeilijker zwanger word.
Sterkte in ieder geval!

O ja nog even over je vraag: ik zou zelf altijd proberen zo lang mogelijk te wachten. Daarmee voorkom je toch teleurstelling wanneer je test en de test daardoor negatief is. Ik wacht persoonlijk iets langer op een vette plus dan dat ik heel lang in onzekerheid zit. Maar dat is denk ik persoonlijk. Succes in ieder geval!

Hoi

Ik zou nog even wachten tot morgen voor een test. Misschien iets te vroeg getest. Ik had afgelopen keer ook geen gevoel dat ik ongi moest  worden, maar ben het wel onverwachts geworden. Ik hoop voor je dat je toch nog een positieve test in handen krijgt.

Groet Sharine

Ik zou idd ook nog een paar dagjes wachten, hoe moeilijk dat ook is.

Hallo Nancy,

Ik zou mij eerst voorstellen, ik ben Jarka en heb zoontje van bijna 1,5 jaar.
In 2004 zijn we getrouwd en zoals getrouwde stel willen wij ook kinderen. Dus aan de gang. Eerste keer was raak!!! Ik was zwanger, ontzettend blij, ik wilde aan iedereen vertellen. Maar toen kreeg ik pijn en mijn droom was weg toen ik 8 weken zwanger was. Ik had enorme kinderwens, waardoor mijn lichaam gestrest raakte.
En dan word je alleen maar meer en meer gestresd.dan lukt het niet en je gaat alleen maar wachten en ga je huilen.  Ik ging zelfs maar gynekoloog om te bekijken of na de ingreep is alles in orde! met tranen ben ik vandaar weggegaan, want die zei dat het alles ok is en dat ik ongesteld over paar dagen word.maar nee hoor, ik was weer  zwanger. het duurde 6 maand . Dus geduld! Komt echt van zelf. Ik was emorn blij maar ook bang dat het weer niet door gaat. Maar gelukig is door gegaan en heb mijn kleine wonder Juraj.
Mijn advies, niet op je lichaam opletten, want dan ga je denken ik ben wel zwanger - en het is niet zo, dan wordt het echt een grote teleurstelling.
ik weet hoe dat is.
ik hoop dat het gaat wel lukken en dat je weer kan lachen en van het leven genieten.

Hallo Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie.

Aan de ene kant wil ik het liefst nog de eerste 2 a 3 maanden niet zwanger worden want ik heb net een andere baan.

Maar ik wil ook niet dat ik een cyclus krijg van meer dan 31 dagen, maar goed morgen ga ik dag 32 in (bah, ze zeggen ook als je van flinke sex ook je ongesteldheid door kan zetten dat het misschien niet door kan komen)

Maar goed ik zie het morgen wel, dank jullie wel dames voor alle reacties ik hoop iedergeval dit jaar nog zwanger te worden we zitten nu in ronde 2 na mijn curretage dus heb nog alle tijd.

groetjes

Hey Nancy.

Ik ben benieuwd hoe het nu met je is.....heb je nog een test gedaan vandaag????

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan