meiden zou het toch kunnen.............

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
ik  heb altijd een erg regelmatig cyclus,altijd 28/29 dagen
maar vandag de 18  zit ik nu op 31 dagen,ik durf het bijna niet te denken,ben zo bang voor een teleurstelling,zit de hele tijd op mijn onderbroek te kijken of   de rd al gekomen zijn,want ik voel mij ook echt hellemaal niet zwanger of zo.
meiden,durf het bijna niet te zeggen,maar ik hoop het echt zo graag dat het na 1 jr eindelijk gelukt is.....
dit wou ik graag even kwijt..

yos

Oh meid ik hoop het voor je. Zit in het zelfde schuitje en heb precies het zelfde 28 dagen cyclus en zit nu op dag 33 en heb net ook even twee testen gehaald. Ben nog nooit zo lang over tijd geweest en ben erg zenuwachtig maar wacht het nog even af tot morgen ochtend. Heb niet echt veel klachten alleen doen mijn borsten zo'n onwijs zeer meestal gaat dat weg voor dat de RD komen en nu heb ik het nog steeds ben ook veel moe maar weet niet of het nu komt omdat ik het zo druk heb op mijn werk of dat ik mischien toch...oh durf het bijna niet hardop te zeggen. Wij zijn voor he eggie bezig eind oktober.

Wanneer ga je testen??

Ik hoop dat je me op de hoogte houd en ik hoop echt voor je dat je zwanger bent.

Liefs Bizu

hoi bizu

meid,ik hoop het zo erg voor je,is niet leuk al dat wachten.ik heb dat ook nooit gehad overtijd zijn.
over dat testen..normaal was ik echt gelijk naar de winkel gerend voor een test!!
maar ja,die teleurstelling he.....daarom wacht ik nog tot maandag
als het dan nog steeds uitblijft ga ik   gelijk naar de winkel voor een test
ik zal voor ons duimen en hoop dat  het lang  wachten eindelijk beloond wordt!!!!!

yos

Hoi Yos,

Normaal was ik ook gelijk naar de winkel gerend maar ik probeer mezelf ook een beetje te beschermen. Ik wil zondag testen omdat mijn man dan thuis is en maandag als ik opsta is hij al aan de bak en ff snel testen en dat hij dan gelijk naar zijn werk moet lijkt me niet leuk. Als ik toch weer niet zwanger ben kan ik het er met hem over hebben en kan hij me troosten en als ik wel zwanger ben dan wil dat ook met hem   kunnen delen en niet dat ik dan een uur door het huis kan stuiteren en dan weer naar mijn werk moet meet een gladgestreken gezicht.
Ik verwacht niets en hoop voor het beste en ik zal ook voor jou duimen.

Meid succes met wachten!!!

Lies bizu

Hai meiden,

Aaaaaah, ik hoop verschrikkelijk veel voor jullie dat het raak is!!!
Ik zit zelf op dag 34, maar mijn cyclus varieerd ook, dus....
Ik heb vanmorgen gestest maar die was hartstikke negatief, maar ik ben ook nog steeds niet ongi....... Ik ben dus net zo benieuwd als jullie.. Als mijn ongi uitblijft, dan ga ik maandag weer testen....

Suc6!!!

Liefs, Esther

Hey meiden wat spannend voor jullie zeg sjonge!!!!
Zeker als zo lang al bezig bent wil je liever wachten met testen kan dat goed begrijpen!!!
Hoop dat het gewoon raak is voor jullie allebei!!!
Ga heel hard duimen hier!!!
Wie weet helpt het!!!
Heb zelf mijn NOD op ongeveer 20 augustus en heb ook veel vage klachtjes, maar ja ook ik wacht liever af!!!
Succes met het wachten pffffffffff das niet heel makkelijk hé????

Liefs Sandy

hoi
xxester
dank je wel voor je lieve  reactie,spannend he allemaal.......
ik zal echt hard voor je duimen!!!!!

en voor duistmeisje.
spannend ook zeg dat 20 agustus je nod is!!!!
zal oook hard voor je duimen.
hoop echt dat het eindelijk gebeurt voor ons allemaal!!!!

kan niet wachten tot ik kan testen maandag als het nog steeds uitblijft

ik wens jullie llemaal veel susses!!!!!!

yos

Hey Yos,

Laten we samen heel hard hopen dat het raak is!!!! Ik probeer ook maandag weer testen..... Spannend!!!!!!!!!!!
Ik ben alleen zoooo bang dat ik alsnog ong word, heb jij dat ook???
Hoeveelste ronde is dit voor jou? Voor mij ronde 3, dus ik ben nog niet zo lang bezig, desalniettemin wil ik het wel heeeeeel graag......

Liefs, Es

Terug
Bovenaan