meiden

ik zit zo ff alle reacties te lezen wat er allemaal geschreven is,
meiden al het iedereen zo irriteerdt dat er iemand is die rare antwoorden geeft,waarom reageerdt er dan nog iemand op?
laat iedereen in zn waarde en respecteer dat de een nou wat onzekerder is dan de ander.
wat is nou de moeite om als je zelf er geen antwoordt op het om dan je mondt te houden ipv een antwoordt te geven wat helemaal nergens op slaat en waar je zelfs iemand mee kwetst.en kijk uit met je wat je iemand toewenst,want dat krijg je zelf 10 keer erger terug.is het niet meteen dan komt het vanzelf wel.het is gewoon zo.

en aan de serieuze meiden hier,
vorige keer was er ook iemand die het nodig vondt heel raar en kinderachtig te reageren op vragen en toen werd er ook gezegd reageer er niet op,en toch gebeurt het weer dat er steeds mensen op reageren.

kijk ik reageer er nu ook wel op,omdat het nu ook bij mij mn neusgaten uit komt zetten,hoe kinderachtig sommigen kunnen zijn.

dus mijn advies aan jullie is,
respecteer elkaar en als het je niet zint wat er geschreven wordt reageer er dan ook niet op,dan is iedereen geholpen ermee en doe je niemand er mee pijn.
ik ga er vanuit dat we allemaal volwassen zijn en die hetzelfde doel voor ogen hebben,nl een mooi gezong kindje op de wereld te kunnen zetten.

DUS STOP NOU EEN KEER MET DIE ONZIN EN LAAT ELKAAR IN HAAR WAARDE!!!

zo lang verhaal maar moest het nu ook eens kwijt.

liefs nathalie


 
je hebt helemaal gelijk,maarja als ik boos of geirriteerd ben dan wil nog wel eens een spelfoutje erin zitten.
ik had het ook niet nagelezen nadat ik het geschreven had,dus misschien daardoor wel de spelfouten hihihi
 
Terug
Bovenaan