Meiden!!!

heeey meiden..!!!

ik had gisteren een echo en me blaasje was 15 mm....oke dan zou ik dus moeten beginnen met testen vandaag..en hopelijk dat ie vrijdag positief zou zijn....maar dat gaat niet door...heb vanochtend nog ff het ziekenhuis gebeld.... want me vriend is namelijk in Duitsland....dus die komt vrijdag pas terug rond een uur of 12 of later.... dus dan kunnen ze niet meer insemineren....dus das best jammer.... maar aan de ene kant ben ik ook blij dat ik niet geprikt heb...anders had ik dat helemaal voor niks gedaan..!!! zoals ik in me agenda kijk kunnen we nog voor de kerst vakantie in het ziekenhuis een gestimuleerde iui weer doen.... dus nu is het afwachten dan of ik weer ong word of niet en dan is het gelijk weer bellen....!!!! dus we zien wel weer wat het ons brengt deze maand..!!!

XXXXX Brenie

@ Daycey..... ik hoop voor jou dat je niet ong word...en dat geld natuurlijk voor alle meiden.... spannend jullie eerste iui... heel veel succes daarbij..!!!!

@ Deza goed nieuws vind ik het niet heel erg.... :D ik had liever me 2 de gestimuleerde iui gehad..maar helaas...weer een maand wachten... maar ooit komt het goed.... voor alle meiden we houden de moet erin!!!

XXXX Brenie

Mijn ongi kondigt zich al een paar dagen aan (krampjes en hoofdpijn), alleen het bloed ontbreekt nog, dus laat maar komen! Dan kan ik tenminste bellen, haha!

X

Ik kreeg vanmorgen te horen dat we vrijdag voor de 2e iui mogen gaan, ook weer spannend. Maar mocht het deze maand dan niet lukken (waar we niet van uit gaan natuurlijk!!) dan gaan we in 't nieuwe jaar pas weer verder vanwege de feestdagen.
Wat ik wil zeggen; laat je niet verrassen dat ze dalik in 't ziekenhuis zeggen dat ze niets doen want tussen kerst en nieuw zijn sommige fertiliteitsafdelingen gesloten.
Succes allemaal! Allemaal duimen draaien voor 'n goede afloop voor iedereen!
Knuffel

Ilivemydoggies.

Ja we houden de moet zekkers in ,,,hihi
Meschien ook wel ff beters dat een maand rust heb doe ik ook meetsal een maand iui en dan ff rusten

Nou tot hoors
Liefs deza

@ Daycey... laat het dan maar komen dan jah... ik heb ook altijd zoiest als ik al wat voel...kom maar op kan ik gelijk bellen en aan de slag..!!! dan dat wachten tot je gaat vloeien terwijl je al weet dat je het word..!!!!

@ Mima... spannend weer vrijdag...heel veel succes!!! en ik zal duimen voor je meid!!!!

@ Deza.... inderdaad misschien wel ffies een keer goed...fff rust... dus we zullen zien wat het deze maand dan brengt!!!! het zelf klussen!!!!

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan