Ik was gisteren dus bij de dokter geweest, en mijn gevoel uitgelegd dat ik heel erg sterk het gevoel heb dat het niet samen komt !!! de dokter begreep me heel erg goed en snapte het ook heel erg!!! en zij heeft allemaal uitgelegd van hoe of wat... en dat ze niet een behandeling gaan doen terwijl het niks doet!!! dus uiteindelijk hebben we toch nog gekozen om 2 iui gestimuleerd te doen die we ook nog te goed hebben,
en de dokter heeft me ook goed uitgelegd van hoe of wat dus dat geeft me ook weer een goed gevoel en goeie moed!!! en als deze iui"s ook weer niks doen dan gaan we zoiezo met ivf verder en mocht dat ook niet lukken dan word het icsi.... dus het word spannend voor ons mocht deze 2 iui"s niet helpen...!!!
Liefs & XXXXX Brenie
en de dokter heeft me ook goed uitgelegd van hoe of wat dus dat geeft me ook weer een goed gevoel en goeie moed!!! en als deze iui"s ook weer niks doen dan gaan we zoiezo met ivf verder en mocht dat ook niet lukken dan word het icsi.... dus het word spannend voor ons mocht deze 2 iui"s niet helpen...!!!
Liefs & XXXXX Brenie