Meiden!!!

Heey Meiden,

ik ben alweer een tijdje afwezig geweest, en nu moet ik weer me verhaal ffies kwijt...op de meeste momenten gaat het goed...maar soms zoals nu weer, heb ik pijn in me buik en voel me verrot en kan wel janken... ik krijg al die beelden weer door me hoofd en kan het niet uitstaan dat het bij ons nog steeds niet gelukt is.. en dat je wel weer in je je fam kring weer hoort dat een 18 jarige "per ongeluk" zwanger is geraakt!!!! dat maakt me zoo boos en pissig!!!! waarom wij niet???
we gaan beginnen met ivf....en dat helpt wel een boel maar die 8 weken duren nog zooo lang...

ik moet rond 3 juni ong worden, dat duurt voor mijn nog veelste lang ook al is het volgende week zondag.... en ik moet nog 8 weken wachten op de punctie...duurt me allemaal veelste lang...lijkt wel of het steest langer gaat duren, en ik wil en kan niet meer wachten!!! ik weet ook dat het lang duurt, maar wij willen ook zo graag een klein wonder in ons armen sluiten!!! eerst natuurlijk zwanger raken!!! ik hoop zooo erg dat onze eerste ivf aanslaat!!! maar dat moeten we allemaal nog maar zien. hoe dat verloopt....

ik hoop zoooo voor jullie lieve meiden!!! dat jullie ook een wonder mogen krijgen!!!!! XXXXX

Heeel Veeel Knufffels Van Mij!!!

Hoi ,

Ik begrijp perfect hoe jij je voelt , en hoelang die 8 weken nog liggen .
Ik ben zelf 7,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden , dus van geduld ken ik alles .
Ik heb echt alles gedaan , de natuur zijn gang gelaten, hormonen , pregnile , accupuntuur ,
healing , insim. 7x , IVF 6x en nu bij onze laatste poging zwanger .
Ik wil je gewoon vertellen dat je nooit mag opgeven en wanhopen .
8 weken voor je pick up vallen echt wel mee,
je hebt ook je tijd nodig , emotioneel en fysiek is het best zwaar en die weken zijn goed om je daarop voor te bereiden .
Zorg ook dat je dit proces echt met 2 kunt doormaken en geniet toch nog genoeg van elkaar .
Hopelijk tot snel
en heel veel succes
liefs x

heen Bloemptje,

Dank je voor je alsnog positieve reactie!!!
wij zijn nu in totaal 3 jaar bezig, en wij proberen het ook puur natuur...maar mislukt toch elke keer, we hebben 6 x iui gehad 3 keer daarvan gestimuleerd, en nu dan met de eerste ivf beginnen, ik ben nu ook weer positief en heb nu dan gelukkig ook geen dip... we begrijpen elkaar heel goed...en genieten ook echt van mekaar.

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan