Meiden

Heey meiden,

Nog 8 dagen tot dat ik naar het zh moet voor een bloedtest!! En ik vindt het nu best wel vervelend worden.... Eigenlijk wil ik het gewoon nu nu nu weten...maar helaas...

Ik heb wel af en toe raar gevoel...en rare steekjes onder in me buik..heel apart allemaal... En zware en gevoelige borsten...Maarja dat kan ook door de ustrogestan komen...

Ik zit nu op cd 27...

Hoe ging het bij jullie die een TP hebben gehad?????

Liefs brenie

Een terugplaatsing heb ik niet gehad, maar voelde wel wat ongikrampen. Voelde ik elke cyclus wel hoor, voor mijn nod, maar nu eerder dan normaal.

Ik was ook erg nieuwsgirig na de laatste IUI en ben gaan testen wanneer de pregnyl mijn lijf uit was. Na een week zou de test lichter moeten worden, maar werd het niet. Kreeg wel een vermoeden... Had het niet verwacht, maar testte puur uit nieuwsgirigheid wanneer de pregnyl mijn lijf uit zou zijn.

Is ustrogestan ook een soort hcg? Anders zou je kunnen kijken wanneer deze uit je lijf verdwenen is. Dan weet je voor een evt volgende keer wanneer je zou kunnen testen of misschien dat je de test net als ik niet meer negatief ziet worden!

Succes met wachten!

Liefs Daisy

Owww meiden...

Ik begin nu alweer pukkels te krijgen..en dat krijg ik ook altijd als ik ong moet worden.... Ik ben zo bang dat het mis gaat... En ik heb verschillende cd dagen... Ene keer 28 andere keer 32... Dus het is ook niet zo als ik op dag 28 zit dat het dan al misschien zou kunnen zijn....en ik zit altijd op zoveel dagen dat ik gewoon eng vindt om te snel vrolijk te zijn.... En ik ben zo bang om ong teworden... Ik wil ook niet op al die buik krampjes,steekjes,rare dingentjes gaan opletten...van ow dat heb ik nog niet gehad dus...misschien...

Helaas moet ik nog volhouden...en niet teveel gaan opletten met wat ik allemaal voel...maar dat is zooo moeilijk....

Liefs brenie

Oh wat spannend, meis heel veel sterkte. Ik herken dat je alles op een goudschaaltje gaat wegen; pukkels, krampjes, humeur. Maar uiteindelijk kan dat zowel bij zwschap als bij ongi, dus daar lees je weinig uit af.
Er zit niks anders op dan wachten. Sterkte.
Wenser

Terug
Bovenaan