meidennaam

Ik ben 8 maart uitgerekend maar we zijn nog steeds niet uit een leuke meidennaam. Onze oudste heet Nynke Fleur met Fleur als roepnaam. Ook voor de tweede meid willen we 2 namen, maar we komen er maar niet uit. Heben jullie nog leuke suggesties? We houden wel van korte namen.

Gr. Tamara

Hoi meid,

en is het geslacht voor jullie dan nog een verrassing?
Even enkele suggesties...

Finn
Sin
Nel
Flo
Free
Fran
Roos
Sia
To - Toke
Han
René
Rien
Kaat

Ik weet niet of het een beetje jullie stijl is, maar dit zijn naar mijn gevoel korte EN pittige namen... En het lukt ook zeker en vast om twee namen te combineren.
Veel succes ermee... En ik ben echt wel benieuwd welke het zal worden...

Liefs,
van ons...

Snel kiezen dan!!! Moeilijk is dat he!!!!

Heb nog een paar suggesties

eve
eva
lilia
Esme
elle
ella
nora
anne
iris
roos
femke

Stressvol lijkt me om op het laatst nog weer te beslissen! Ik ben ook gaan twijfelen, maar hou het bij de naam die we in gedachten hebben. Als het kindje er eenmaal is twijfel je gelukkig niet meer en is het altijd goed (weet ik uit ervaring met mn eerste!)

Succes met kiezen!

Wij verwachten dit keer een jongen, als het bij ons een meisje mocht zijn zou ik To wel heel leuk vinden. Ons dochtertje van 14 maand heet Free.
Free en To vind ik wel een leuke combinatie... Maar het wordt een jongetje dit keer.
Een koninginenwens dus, hehe...

Haha ik herken de stress wel!!

We hadden allang een meidennaam, de naam die we ook al hadden bij ons zoontje. Maar toch bleef ik zoeken naar een andere meidennaam, heel gek. Had er geen rust in ondanks dat ik het een super mooie naam vond. Dat kwam puur door het feit dat het een 2-lettergreepnaam was en ik eenmaal gek ben op 1-lettergreep namen. Dat is wel zo handig met roepen etc haha en het past ook beter bij ons.. gewoon kort en krachtig. Na alles te hebben afgestruint op internet zonder resultaat werd ik wel wat kribbig van.. Maar toen viel me ineens de meisjesnaam in die we als eerste mooi vonden nog vóór de geboorte van ons zoontje. Ik was gelijk helemaal happy en tot nu toe rust in mn kont! Het voelt goed!!  We hebben dus vorige maand nog een nieuwe digitale proefdruk gevraagd aan de "kaartenmeneer".

Dus ja,.. tis stressen ja,..

Maar zelf vind ik Roos érg mooi passen bij Fleur. Zelfde catagorie en ik ken ook een mama met twee dochters met deze namen.

Maar hier wat opties;

Eef

Suus

Liv

Fay

Juul

Liz

Maud

Jill

Lien

Sjors

Jet