Meike al 2 weken Norovirus..een tip!

Net gebeld met de huisarts voor tips ivm Meike haar buikgriep.
Als de gele ontlasting wat steviger wordt dan moet ze cola drinken (wel even laten staan om de prik eruit te laten gaan...)
De cola neemt als het goed is de laatste resten van het virus mee en doodt het!!
Ik vind het een super tip en hoop dat het zijn werk zal doen.

De ha had er goede ervaringen mee, nu nog cola kopen haha

Omdat het landelijk is die buikgriep dacht ik meteen aan het forum, hopelijk hebben de andere kindjes het minder lang en erg als Meike....

Groetjes Renske

Hoi.

Ik heb het hopelijk niet nodig. maar ik hoop dat het voor jullie helpt. Toen ik nog in Amerika woonde zei mijn gastmoeder dat ook altijd. "bij maagpijn cola drinken"

Succes.

Gr. Natasja mv Jamie

Hoihoi,

met Ruth gaat het heel goed. Ze is deze maand uitgerekend dussssss errug spannend. Maar dat is het sowieso wel.

Leuk dat je het even vroeg.

Liefs Renske

Had al zo'n idee dat het niet lang meer zou duren voor haar, kan me voorstellen dat het een extra spannende tijd is. Veel succes met de laatste loodjes!
Groetjes Laura mv Thom

wat zielig zeg....zow lang ziek.....pffff ik weet wat het is helaas...Yoëll en ik hebben het beide ook gehad en wij zijn ook aan de cola geweest...helemaal niet aangedacht om die tip hier door te geven....

wij hadden eerst cola light...maar dat laxeerde nog meer....dus toen maar aan de gewone cola....nou Yoëll vond het heerlijk...

hopelijk gaat het bij jullie werken meiss...

veel beterschap

liefs denise

Terug
Bovenaan