Meike en haar oortjes....

Hoi meiden,

Ik wil graag vertellen hoe het verlopen is bij de KNO-arts.
De arts kon haar in een paar seconden onderzoeken. Haar oren, neusamandelen en keelamandelen waren "reactief" zoals ze dat noemde.

Dat houdt dus in dat ze buisjes krijgt en dat haar neusamandelen eruit gaan. Als ze twee is gaan ze kijken of haar keelamandelen er ook uit moeten.

Haar trommelvliezen staan helemaal bol van het vocht en heeft een gehoorverlies tussen de 30 en 60 decibel. Dat kon ze niet precies vaststellen   maar ze hoort alsof ze oordoppen in heeft.
Omdat de constante druk veel pijn oplevert en een gevaar voor het trommelvlies is kwam ze direct op de spoedlijst.
Twee uur later werd ik gebeld dat ze maandagochtend om 7:00 geholpen gaat worden en een nacht blijft ter observatie. Dat heeft ook te maken met het feit dat we op een eiland wonen en als er complicaties optreden is  de kans groot dat we onderweg zijn.

Ik was zo opgelucht want ik  voelde erkenning, eindelijk. Het is in februari precies een jaar geleden dat ze haar eerste oorontsteking had. We hadden natuurlijk lang het excuus "rs" maar die vlieger gaat niet op volgens de kno-arts.
De ha noemde mij afgelopen vrijdag een overbezorgde moeder, tja, deze moeder is wel bezorgd ja..............

Met Ruth gaat alles nog goed, ze is het niet zat en schuifelt lekker door het huis.... misschien dit weekend wel.

Nou dat was weer even.

Liefs Renske en Meike

Sjonge, dat is allemaal nogal wat!
Wat fijn dat ze zo snel al geholpen gaat worden. En nu maar hopen dat dit jullie dan ook echt wat gaat opleveren. Maar dat kan haast niet missen als ik het zo lees....

Heel veel succes en sterkte. (ook voor je zus..hihi)

Liefs Annet

dat is fijn zeg, dat ze zo snel geholpen wordt.
moet je zelf eens de hele dag met oordopjes gaan lopen.
als het straks achter de rug is zal ze mischien verbaasd zijn bij alles wat ze hoort.
heel beterschap alvast en ik zal duimen voor een goede afloop!

groetjes van miranda mv devany en jaleesa.

Wat een pech voor je meisje!
Gelukkig wordt ze er vlug aan geholpen. En je hebt gewoon je moedergevoel gevolgd en zie je wel dat je gelijk had! Stomme huisarts om je af te doen als een overbezorgde moeder. Ben benieuwd of ie nu nog iets weet!
Beterschap voor je moppie dus en wens Ruth succes met haar laatste loodjes!

Liefs Kirsten

Hai Renske

Wat fijn dat je eindelijk erkenning krijgt zeg, zo zie je maar weer dat moederinstinct vaak méér zegt dan 6 jaar medicijnenstudie........ En wat snel al dat ze geholpen wordt! Wédden dat jij straks een heel ander kind thuis hebt?

Sterkte in ieder geval!
Liefs
Susan

meis ik ben heel blij voor je dat ze er nu achter zijn wat er aan de hand is hoor.....
wat een opluchting he...

jou verhaal lijkt ontzettend op het verhaal wat we met Yoëll hebben mee gemaakt...

heel veel suc6 voor maandag en het is heel ff doorbijten voor jullie als ouders zijnde als ze onder narcose moet....maar je krijgt er heel veel voor terug...

liefs denise

Héhé! Wat fijn dat ze eindelijk geholpen wordt! En wat snel.

Maak je niet te druk over de ingreep hoor. Die stelt echt weinig voor.
Ze zal een beetje pijn aan haar keeltje hebben dus alvast veel waterijsjes inslaan.

Sterkte!

Tessie

oh wat goed dat het zo snel kan! en wat is het toch iets ongelooflijks he, dat moederinstinct, een overbezorgde moeder, nou niets TE dus...

sterkte maandag!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan