MEIKE KRUIPT JOEPIEJEEEEEEEE

A

Anoniem

Guest
Ja ja, ze snapt m hoor!!!!

Als een houten klaas maar dat maakt niet uit. En ze vind het leuk....

Het enige is wel dat ik moet wennen dat ze dan ook overal aanzit snap de relatie niet maar ok   (wel hoor wereld verkennen)

Ze geniet met volle teugen en het grappige is dat ze het lopen ook wil blijven doen dus is ze er toch druk mee hahahahahaha

Gelukkig slaapt ze ook weer lekker nu ze geen slaapzak meer aanheeft. Ze lag er telkens helemaal in klem door het woelen. Nu woelt ze lekker verder maar gilt niet meer vier a vijf keer per nacht, wel zo rustig........

Groetjes Renske mv Meike

Hiya Renske,

Nou da's helemaal te gek zeg, het was toch de bedoeling dat Meike dat voor Sinterklaas moest doen? Daar is ze dus ruimschoots op tijd mee.......let maar op, ineens heeft je kleine meid haast en is ze absoluut niet meer te stoppen.

Ajuus, ilja

Yahhooehaaa!!! Go girl, maak het je mama maar niet te makkelijk!! Eerst in de piepzak omdat je niet zo snel bent, nu kan ze in volle vaart achter je aan en verlangt ze straks nog terug naar de tijd dat je lekker een beetje op je billen schoof.......... hahaha.

Gefeliciteerd Renske, knappe meid heb je! En fijn dat het weglaten van de slaapzak zorgt voor de broodnodige nachtrust in huize Waddeneiland!!!

Liefs
Susan

heee geweldig zeg, een prestatie om trots op te zijn.

Liefs sandra

Hartstikke goed van je Meike. Kun je Yari misschien ook   even vertellen hoe het moet dan hoef ik morgen niet met m naar de fysio (bah bah bah). Lopen doet ie graag en veel (niet los nog maar goed het begin is er) maar kruipen niet.

Dus als je adviezen hebt graag haha.

Veel kruipplezier.

xx Elly mv Yari

Wauw....wat een fantastisch nieuws! Ik ben echt ontzettend blij voor jullie!! Zet hem op Meike, maak je mama maar gek door haar de hele dag achter je aan te laten rennen, hahaha!!

Liefs Fonske.

JAAA! Go Meike!!

perfect hoor, laat mama je maar overal achterna moeten komen.. boeien! Jij kan kruipen, verken je wereldje maar grote meid!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Gaaf hoor Renske!

Hay Renske,

Super zeg dat Meike kruipt, leuk om te horen.
Kan ze lekker overal aankomen haha.

groetjes Jantine mv Nina

Terug
Bovenaan