Meike morgen naar KNO-arts...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

had een heel verhaal getypt maar in mijn haast en ongeduldigheid op 'sluiten' geklikt grrrr

Anyway, morgen kan Meike al terecht, een gelukje omdat ik kenbaar maakte dat ik wilde 'shoppen' dus de diverse zh af....... zie hier het resultaat!!

De beeb zit nog lekker bij Ruth, mijn zus,   maar heeft nog een laatste draai om haar as gemaakt en de buik is wat gezakt!!

Ga nu mijn spullen pakken omdat de boot om 7:00 fluit en dan moet ik wel aan boord zijn haha

Jullie horen zeker wel hoe het verlopen is en wat er gaat gebeuren..

Liefs Renske
PS had ook geschreven hoe heerlijk ik ga shoppen maar dat snappen jullie ook wel natuurlijk

Fijn dat je zo snel terecht kan, dat valt dan weer mee! Veel succes morgen en natuurlijk veel plezier met shoppen!
Spannend ook voor je zus, is ze de uitgerekende datum niet al voorbij?
Groetjes,
Laura

Hoi Renske,

Veel succes hoor met Meike bij de KNOarts en ook met je zus,wat ontzettend spannend allemaal voor jullie!!
Oh en ook nog veel shopplezier,niet alle winkels leeg he...hahahaha.
Liefs Kitty en Tess

Waarschijnlijk liggen jullie nu heerlijk te tukken, maar heel veel sterkte morgen! Als je dit leest is het ergste leed alweer voorbij.
Succes morgen!
Liefs NElleke

Sterkte met alles!! Laat maar snel weten hoe het gegaan is met je kleine meiske!

Susan

Da's inderdaad snel!
Wel lekker, dan hoef je er niet zo tegenop te hikken...
Veel succes met alles.
Enne...we duimen nog steeds voor je zus.

Liefs Annet

En, hoe is het gegaan vandaag? Ben erg benieuwd!! (ook nog geslaagd met shoppen?)

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan