Meike update....

Na het overweldigende nieuws dat mette was geboren gingen Meike en ik het avontuur aan...

Ik probeer het kort te houden.
Na 10 uur mocht ze niet meer drinken dus het ontbijt wat ze zelf had uitgesteld lustte ze toen wel... dat mocht niet meer...toen begon de "ellende" eigenlijk wel.

Door een koude en dichte Sneek wandelen met een hongerige dochter....
Om 11 uur naar het zh gegaan, toen viel ze in slaap. Ik snel nog wat eten in het restaurantje en ons melden op de afdeling.
Om 10 voor één zouden we geholpen worden, het werd 2 uur...
Het onder narcose brengen ging met 4 volwassenen wel...het was echt een gevecht.. toen werd ze slap en zeiden ze dat ik maar even een andere kant op moest kijken want haar ogen waren niet gesloten... tuurlijk keek ik wel.
Na een half uur hoorde ik gehuil, hé Meike mooi dachtik, goed teken..... not. Ik moest komen op de uitslaapkamer. Een bloederige rommel. De anejeweetwelsist zei dat de neusamandelen enorm waren en dat het dus grote wondjes zijn geworden die erg bloeden.

Pas om 12 uur s'nachts werd ze rustig, ze was ontzettend misselijk van de narcose en al het bloed dat in haar maagje was gelopen. Het opspugen was erg naar voor haar maar ook voor iedereen die het zag.... pffff wat viel het tegen zeg.

Gister hield ze zich heel goed tijdens het reizen en heeft nu duidelijk een terugslag, maar goed daar kon ik mij op voorbereiden.

Een onrustige nacht door de stolsols die uit haar oortjes komen en het lopen van alle smurrie van het afgelopen jaar..

Tot overmaat van ramp is Isa ook enorm ziek, 40,5 en een zeer oor. Heb geen vloeibare pcm meer dus moet ik vechten voor een bilpil, zucht....

Op de afdeling zeiden ze ook dat Meike het flink voor de kiezen kreeg maar ja.... volgende week is al het leed geleden en zal je zien dat ze opknapt. Soms is het wel lastig om dat voor ogen te houden.

Nou gelukkig hebben we dit achter de rug en gaan we betere tijden tegemoed. Wie weet kunnen we over een paar weken Meike wel verstaan haha

Liefs Renske en Meike  

Pff, dat was dus best heftig voor jullie. Nu maar hopen dat het geholpen heeft en dat Meike en Isa snel weer beter zijn. Sterkte en beterschap!

Groetjes,
Nelly.

Poeh meis wat een verhaal. Het ging dus toch wat minder soepel. Echt balen dat Isa nu ook nog ziek is, je hebt gewoon handen te weinig, als je niet zo ver weg zou wonen zou ik naar je toe komen om je uit de brand te helpen. Maar daar heb je nu niets aan.

Bij Tess is de paracetamol ook een echte ramp, wat ik nu doe is haar op haar knietjes zetten en dan hup van achter er in. Op de één of andere manier spant ze dan haar billen minder aan. Maar of het bij een groter kindje ook werkt... geen idee.

Heel veel succes,

Liefs Nanda

Jeetje Renske.............. wat een verhaal zeg. Je meisje krijgt het behoorlijk te verduren zeg, krijg er een propje van in mijn keel, voor jullie allebei!

Ik hoop echt zo voor jullie allemaal dat het dit nou ook echt geweest is, dat jullie eindelijk kunnen gaan opbouwen en volop kunnen gaan genieten van die kleine kanjer.

Heel veel sterkte en heel veel beterschap en dat geldt uiteraard ook voor je Isa!

Liefs
Susan

ach gossie, en wij maar hopen dat het mee zou vallen, nou NIET dus!!
hoe is het nu met je kleine meid (en Isa ook nog ziek, och och...)?

veel beterschap voor je 2 meissies!

liefs Jenneke mv Ivar

Wat sneu dat het zo is tegengevallen. Je ziet er tegen op, maar daar ga je ook niet van uit. Nou ja nog een paar dagen en ze moet alweer een stukje beter zijn. Sterkte voor haar en voor jou ook nog natuurlijk.

Gr. Natasja mv Jamie

wat vreselijk dat het allemaal zo moeilijk is gelopen! vervelend voor haar maar ook voor jullie zeg! De komende 10 dagen zijn belangrijk, hou goed in de gaten of er nabloedingen komen en veel ijsjes eten, maar dat weet je zelf ook wel denk ik ;) en het is voor een goed doel!!! Als haar amandelen zo groot waren zal ze er enorm last van hebben gehad dus het kan alleen maar beter worden!! Heel veel sterkte!!

Terug
Bovenaan