Meimoeders

Hallo,

Ik zat mij af te vragen of er al Meimoeders zijn? Ik ben er nl. eentje, morgen 7 wk zwanger en uitgerekend op 11 mei 2009. Omdat ik in juni een miskraam heb gehad en ook eentje in 2006 , mogen we 1 okt. voor een echo. Spannend dus!

Grts. Lotte

Hoi Lotte,

Spannend zeg!! Maar fijn dat je zo'n vroege echo mag!
Ik heb ook een vroege echo gehad, idd ook ivm eerdere miskramen. En op die echo bleek dat ik 6 mei ben uitgerekend. Terwijl ze eerst uitgingen van 25 april. Iets minder ver dus, maar wel een kloppend hartje gezien.

Er is nog geen forum voor de meimama's. Zal binnenkort wel geopend worden, maar ik blijf zowiezo ook hier meekletsen, omdat ik hier al een paar weken zit.

Liefssss!!

Lotte spannend!

Ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt!
ik ben een mei mama.. als het goed is 26 mei uitgerekend.
Ik heb 21 oktober de 1ste echo.. lijkt nog zo ver weg.. maar vind het wel heel snel gaan.

Ik vind het zo balen dat er nog geen meiforum is.. straks is ie er eindelijk.. en dan is iedereen al weg omdat ze geen zin hadden om te wachten.. zijn nu al naar hyves. ik heb geen hyves..
Maar goed.. hoop dat ze gauw wel een keer een mei forum maken.

Nogmaals hoop ik dat je morgen een mooie echo hebt.
Ik zal even kijken hoe het is gegaan.

Liefs Jazzie

Hey Lotte!

Ik ben ook een mei moeder! Volgens eigen berekeningen (op internet) ben ik op 17 mei uitgerekend. Ik heb vandaag een  afspraak gemaakt voor mn eerste echo, deze is op 6 november. Ik kan niet wachten! De tijd gaat ineens heel erg  langzaam hahaha

Pas dan ben ik echt zeker van de zwangerschap, want nu ben ik nog steeds bang dat ik ineens weer ongi wordt, ik heb ook steeds van dat soort krampjes... misschien zit t tussen mn oren, maar toch!

Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat er nog veel mei moeders bij komen op dit forum!

Liefs Cindy

heey,

allemaal gefeliciteerd!!!

hoop dat er voor jullie ook een forum komt, is wel leuker een beetje mee te kunnen praten met de zwangeren die net zover als jullie zijn.

maar tot die tijd blijf maar gezellig bij ons hoor!!

geloof dat molly al gevraagd heeft waar het mei-forum blijft.....

gr. mama van elmar

thx.. vroeg me toch al een btje af of jullie het erg zouden vinden..
Maar het wordt zo druk op dat 1ne topic. in zwanger zijn.
en zoveel verder zijn jullie nu ook weer niet.. dus kunnen jullie ook mooi antwoorden geven op onze vragen.. (hihihi) Maar gelukkig zitten de meeste van jullie al in de safe zone. Jullie ook allemaal lekker genieten he? en gefeliciteerd he!
Ik hoop ook dat we gauw een mei forum hebben.

Liefs Jazzie

Hallo meiden

Ik mag me ook bij jullie toevoegen
Ik ben 7 mei uitgerekend van onze 2de spruit
Weet iemand toevallig of er ook een hyves pagina voor mei mamma's is?

Groetjes mij

Terug
Bovenaan