Meisie

Joehoe..........................
we krijgen een meisje, na 2 jongens.
en wat ben ik in de wolken.
toen we gister naar de echo gingen toen was ik er vast van overtuigd dat we weer een jongen kregen. dus toen de gynacoloog vertelde dat we een dochter kregen kon ik mijn oren niet geloven. en mijn man ook niet die vroeg tot 2x toe of hij het echt zeker wist.
ik ben in tranen uitgebarste van geluk, ik denk toch wel dat iedere moeder stiekem droomt van een meisje.
ook al ontkennen we het..... ik heb dat in iedergeval wel zo gedaan.
Maar nu heb ik toch wel weer een nieuw dilemma, ik vind geen meisjes naam of geboorte kaartje. ik vind geen meisjesnaam die ik leuk vind of geboortekaartje. het moet dit keer echt een bijzonder iets worden. toch wel gek dat ik er zo over denk. achja we hebben nu nog 20 weken de tijd,genoeg tijd om te zoeken en na te denken over de naam.

liefs Mij.....
 
Leukleuk , onze oudste is een meisje en ik was daar toen idd ook heel blij om.Ben zelf het enige meisje onder 4 grote jongens en dat ik nu sowieso 1 meisje heb is top. Mijn vriendin waarschuwde me overigens, het is errug duur om een meisje te hebben, want je ziet steeds wat anders leuks ;) ;)

Geniet ze!!!
 
Hoi MamMatje,

Wat ontzettend leuk!
Geniet er lekker van!!!

Zoals Meisje1990 al schrijft hoe heten je zonen? Of een moderne versie van je moeders of oma's naam?
En zoals wij bij onze Mara hebben gedaan:
MA-rieke en RA-mon (haar vader!)
Veel plezier met bedenken!

Liefs
Marieke
Moeder van Mara (6) en Joos (4)
en zwanger.. (17 april 2012!)
 
Terug
Bovenaan