Meisje baby kleertjes

Hallo mama's in spe

Ik weet niet of iemand van jullie interesse heeft maar ik heb heel veel baby kleertjes van mijn dochter bewaart. Jurkjes, broekjes, schoentjes, jasjes noem maar op.

Aangezien we nu een jongetje krijgen zal ik de kleertjes zelf niet meer nodig hebben. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant ook geweldig om twee kids te hebben en van elk geslacht 1.

Mijn dochter is van half april dus de kleertjes komen qua weer (hopelijk) en qua maat goed overeen met jullie aankomende dochters!

Mocht er iemand interesse hebben......dan hoor ik het graag. Kan bv wat foto's maken van de leukste kleertjes of je kan uiteraard ook eens een keer gezellig komen snuffelen.

Gr Andrea

Dinsdag weet ik wat die van ons gaat worden. Als het een meid wordt, kunnen we wel ruilen. Mijn zoontje is van eind maart. Dus ook vanaf maatje 56 tot 74 hele mooie spullen en weinig gedragen omdat hij zo hard groeit.

Hallo
Hier een mama van april. Ik krijg een meisje en ben zeer geïnteresseerd! Het is mijn vierde kindje en ik weet hoe snel ze uit de kleertjes gegroeid zijn. Mijn derde kindje was ook een meisje, maar ze is van augustus. l.kettingolivier@hotmail.com is mijn e-mail adres, misschien dat je tijd hebt voor een paar foto's en dan komen we er samen wel uit!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan