meisje of jongen?

Dag dames,

Ik ben nu 22 weken zwanger en vorige week heeft de gynecoloog gezien dat ik zwanger ben van een meisje! Hij zag een duidelijk witte streep op de echo (dat hebben wij ook duidelijk gezien). Toch zei hij dat hij er niet zeker van was. Ik vroeg: Zeg jij dit altijd dat je niet zeker bent, of ben je het echt niet zeker?'. Hij zei dat hij dit altijd zegt.
Toen ik zwanger was van ons eerste zoontje, dan zagen wij op 4 maanden echt al een duidelijk zakje met piemeltje eraan, zodanig dat ik nu echt wel zou kunnen geloven dat het een meisje wordt.
Hebben jullie reeds een dochter en zagen jullie duidelijk een wit streepje? Of wat is jullie ervaring hierrond?
Trouwens, ik ben wel fantastisch blij dat we er een poppemietje zullen bij hebben !

Veel succes voor iedereen !
Mama Els, zoontje van 23 mnd, 2e op komst

Hoi hoi,

Bij de 3e hebben we laten kijken wat het werd. En het was overduidelijk een meid. We zagen 2 witte streepjes naast elkaar. Toch zei bij ons de echoscopiste dat ze het niet zeker wist. Dit in het geval het wel fout was en het toch een jochie bleek.

Groetjes Joyce

Hoi mama Els,

Ik ben zwanger van de vierde en dit is de 1ste keer dat we het geslacht wilden weten.

Na drie jongens krijgen we nu een meisje!!

Wij hebben geslachtsbepaling laten doen en bij ons zag je duidelijk 3 witte streepjes wat een soort M vormt.

De echoscopiste was er zeker van dat dit een meisje was.

Ben benieuwd, zal het pas geloven als ze geboren is!!

Groetjes,

Ivanka

Bij jongens is het vaak makkelijk er steeks wat uit en klaar. Bij een meisje zoeken ze naar 3 streepjes op ene rij of als je verderbent naar 2 koffieboontjes.
Ze  moeten  vanaf 2 punten kijken. Eerst van bovenaf aan de voorkant....steekt er niet uit? En dan vanaf de billen naar voren.....hangt er niets onder? (want een jongetje kan er ook alsware op zitten).   Bij  ons was op die beide manieren niets te zien dus werd meisje vastgesteld.    Gelukkig heb ik op een echo met 27 weken ook heel duidelijk tussen der benen kunnen kijken want ja je weet maar nooit.......

Groetjes Lillian

Hoi,
Bij ons was er ook een streepje te zien, voor de zekerheid heb ik het met 25 weken nogmaals laten checken. We hebben nu inmiddels al 3x bevestigd gekregen dat het een meisje is. Ik had toch nog een beetje mijn twijfels en als je een roze kinderwagen, meubels en kleertjes hebt dan wil je het toch zeker weten.
Groetjes Rene, morgen 30 weken

Hoi!

Bij mij precies hetzelfde verhaal; de gynacoloog zei dat we een meisje krijgen! Ze kon het vrij duidelijk zien. Maar, helemaal zeker wist ze het niet want het is bij een meisje altijd minder duidelijk dan bij een jongetje (er kan nog een piemeltje verstopt zitten)... Maar wel 3 witte streepjes inderdaad!
Ik dacht zelf dat het een jongetje zou worden en toen ik net uit het ziekenhuis kwam dacht ik ook van... klopt het wel? Maar nu ik deze verhalen lees ga ik er gewoon vanuit dat het een meisje is!! Jahoooo!! Leuk hoor!

Groetjes
Astrid
20 wken en 3dgn

Terug
Bovenaan