Meisje van 8 weken moeilijk in slaap te krijgen

<p>Hallo allemaal ,</p><p>Mijn meisje van 8 weken is savond ( ook smiddag ) ontzettend moeilijk in slaapt te brengen. Ik mag al van geluk spreken dat ze de nachten door haalt maar ze maakt soms hele kleine hazenslaapjes voor de nacht waardoor het al snel 00:00 is en wij als mama en papa zijnde kapot zijn. Ze krijgt haar laatste fles om 21:30 en dan proberen wij haar zo rond 22:15/22:30 op bed te leggen. Ik laat haar soms 5 min huilen en soms komt er soort van klein puppy huiltje er tussen. <br /><br />Ze wordt al ingebakerd! </p>
 
Misschien bedtijd vervroegen?
Onze kleine meid is 10weken en slaapt als zeker vanaf week 6 op 21u.
Laatste voeding geven wij rond 20u, iets erna. Zodat ze tegen 21u altijd slaapt. Hebben wel chance dat ze dan tot de ochtend 8u ofwel maar 1 voeding vraagt ofwel geen ?
Overdag hier ook nog vaak korte slaapjes, middagdut proberen wij toch 2u te laten duren
 
Bedankt !!
Ze slaapt werkelijk tot de volgende ochtend 8uur? Wauw klinkt als muziek in de oren! We zijn al heel blij dat ze snacht door slaapt en was bang dat ze dan snacht voor voeding kwam vandaar dat we dit niet durfde. 
 
Wij hebben 1x geprobeerd nog een voeding te geven om 23u, maar krijgen haar niet wakker dan. En laten haar gewoon zelf wakker worden snachts. Soms is dit 3u, 4u maar ook soms pas om 8u ?
Maar hier begint de avond rond 19u moeilijk te worden, begint veel te wenen dan. Echt alsof ze zelf aangeeft dat ze wilt gaan slapen
 
Ik zou haar ook eerder naar bed brengen. En dat ze dan voor een nachtvoeding komt is toch niet erg en heel normaal? Ze is ook nog maar 8 weken... Waarschijnlijk slaapt ze dan na de nachtvoeding gewoon weer lekker verder. Is het proberen waard. 
 
Terug
Bovenaan