meisje?

A

Anoniem

Guest
hallo
ik heb net mijn echo gehad en de gynecoloog zag drie streepje,de andere 2 zijn jongens en dat zag ik goed.klopt het dat als je drie streepjes ziet dat het dan een meisje is? ik begin aan haar worden te twijfelen.ze zei dat als ze het goed zag het een meisje is

groetjes ukkie

Hoi,

Ja, dat klopt!

Bij mijn 1e zwangerschap wilden we niet weten wat het werd, maar toen hebben we wel foto's laten doen in een verzegeld envelopje.

Na de bevalling van onze dochter hebben we meteen gekeken, en op de foto waren inderdaad duidelijk 3 streepjes te zien, en er stond het woord MEISJE bij!

groetjes Sanneke

hoi,

een hele stomme vraag maar waar zien jullie die streepjes dan?

groetjes oelie

Hoihoi,

bij mij hetzelfde verhaal. Het was een beeld van achteren (op het kontje genomen, zeg maar). Ene beentje, andere beentje en daar tussenin drie dingetjes, even groot.

Als ze me hadden verteld dat het een jongetje was, had ik het ook geloofd, hoor, ik kan echt geen chocola maken van die echo-beelden. Maar toen ze het zeiden, kon ik het ook wel herkennen, inderdaad....

Gefeliciteerd!
Groetjes, José

Haha, ja dat klopt hoor 3 streepjes is een meisje. Bij onze meiden kon ik het ook iedere keer goed zien, mijn gyn beschreef het als een koffieboontje.

Deze baby wil nog het nog even geheim houden, bij iedere echo ligt hij/zij helemaal met de beentjes over elkaar.

x

Terug
Bovenaan