Meisje

Hoi Iedereen,

Gister heb ik de 20 weken echo gehad, en het kind is gelukkig gezond, wel aan de groter kant. En het is een meisje(na lang zoeken toch laten zien). Ik was niet echt zenuwachtig voor de echo maar toen we hoorden dat alles goed was kwam er toch een opluchtingsgevoel over ons heen.

Liefs Yvonne

Gefeliciteerd!
Het is inderdaad de tijd van de meisjes zeg!
Wij hadden vorige week onze 20-weken echo en je raadt het al...Ook wij krijgen een meisje!
Wel grappig, want wij dachten altijd dat we wel een meisje zouden krijgen.Maar vanaf dat ik zwanger was dacht ik echt dat het een jongen was wat daar lekker in mijn buik zat. Maar nu dus toch een meisje. Nadat we de echo hadden gehad samen met manlief al wat kleertjes gekocht. Zo wordt het steeds echter!
Liefs Maartje

Gefeliciteerd!
Het is inderdaad de tijd van de meisjes zeg!
Wij hadden vorige week onze 20-weken echo en je raadt het al...Ook wij krijgen een meisje!
Wel grappig, want wij dachten altijd dat we wel een meisje zouden krijgen.Maar vanaf dat ik zwanger was dacht ik echt dat het een jongen was wat daar lekker in mijn buik zat. Maar nu dus toch een meisje. Nadat we de echo hadden gehad samen met manlief al wat kleertjes gekocht. Zo wordt het steeds echter!

Terug
Bovenaan