Meisje!!

Hello dames!
Wij krijgen een meisje!! Gisteren de 20 weken echo gehad en alles was helemaal oke. ik moest n og wel wat rare dingen doen om haar te laten draaien, want het hoofd was niet goed te meten. haha zit je dan op handen en knieen te wiebelen.
grappig hoor. Maar een meisje dus. dat is onze derde dochter. Ik had ook een jongen gedacht maar ik ben erg blij met nog een meisje.
Nu dus een leuke naam verzinnen. Valt niet mee.
Ga lekker genieten nu..
xx

Wat fijn voor jullie dat alles goed is!! Gefeliciteerd!! en drie meiden, da's ook een rijdom! Wij zijn vandaag met de groeiecho echt dubbelen dwars bevestigd dat het een ventje is :-D.
Enne... ik ben ook wel benieuwd naar de namen van je andere meisjes...... misschien kunnen we wat suggesties doen?? Gaan jullie ze trouwens vertellen dat ze een zusje krijgen?
Geniet ervan!

Greetz Esz

hoi,
Nee we houden het voor de meiden geheim, zolang dat lukt. de oudste is al ruim 5 dus lastig is het dan wel. Ze heten Anouk en Maud trouwens. Nu nog een leuke naam erbij..

Britt,Tess,Megan,Emma zijn eigenlijk de eerste namen die me te binnen schieten ik weet niet of je het wat vindt hoor.oh ja Fenna vindt ik ook leuk erbij.
Succes met zoeken,wij zoeken ook nog een korte,stoere meisjesnaam bij Zoe*,misschien ook nog ideetjes?

jaa ik wist dan al met 16 weken dat ik een meisje kreeg Hartstikke blij mee maar ik moest inderdaad ook op handen en knieen gaan wiebelen met me 21 weken echo maar van alles geprobeert ze wou niet draaien maar ze konden wel vertellen dat alles perfect was en dat was het belangrijkste dus volgende week moest ik maar terug komen en hopen dat ze dan gedraait ligt

Terug
Bovenaan