Meisje

Door de omstandigheden vergeten te vertellen, maar ik ben heel nieuwsgierig en heb een test besteld via bibies.nl.
Het resultaat is heel roze!!
Ik ben benieuwd haha, over een week of 8 weten we of het klopt!

Hi, hi, het wordt wat het wordt. Bij mij had de Chinese kalender het bij alle drie de kids goed. Wel pas achteraf gekeken.

Ben benieuwd wat de test bij mijn zus gezegd zou hebben, zij heeft namelijk een tweeling en dat is een jongen en een meisje. Wordt het dan een gemixte kleur tussen blauw en roze?

We zullen zien of je test klopt, zou wel grappig zijn. 50procent kans.

Oeh Nice hahaha, nu word ik ook nieuwsgierig! Bij mij had die Chinese kalender echt geen doel! Heb het tegenovergestelde gekregen. Is idd maar een fabeltje. 50% kans he! Haha
Liefs

die chinese kalender had het in mijn geval ook goed. eigenlijk van iedereen in mijn omgeving. maar goed het hoeft niet altijd te kloppen.
dat van die test heb ik nog nooit gehoord. hoop voor je dat het heeft gewerkt hahah spannend hoor!

Is dit je eerste kindje???

Ik heb al een zoontje en zou het super vinden om er nog een jongetje bij te krijgen ook ivm leeftijdverschil mijn zoontje is 1 jaar en 8 maand als broertje of zusje geboren word.
Maar een meis is ook erug leuk!
hhihi het maakt mij niet uit zolang het maar gezond is!

Terug
Bovenaan