meisjes en jongens namen. wie heeft er tips.

hallo ik ben opzoek naar meisjes en jongens namen

vindt het moeilijk om te kiezen of het wel bij de achternaam past. de naam is leusink

voor een meisje heb ik
romy?

voor een jongen heb ik
jayden
milan
finn

hebben jullie nog sugesties
xxx sharon
 
Wij hadden voor een meisje ook Romy... vind ik zo'n mooie naam :).. maar we krijgen een jongetje... Wij hebben nu gekozen voor Tygo

Hebben ook een tijd gedacht aan Dean of jaimy

Wel moeilijk hea?!
 
Wij zitten ook nogsteeds met een jongensnaam!!

Pff echt lastig. We hebben nu 2 namen die we leuk vinden, we hadden Dex op 1, Gydo, thijs. Maar nu is er weer een nieuwe naam bij gekomen, (dankzij dit forum) namenlijk Noud! Mijn man vind het een hele leuke naam, en ik vind de naam ook niet lelijk.. maar moet er nog aan wennen. Hmmmmmmmmmmz zo lastig!!

Succes er mee..

Liefs mammma
 
ja ik vindt het ook erg moeilijk.

als ik de naam noud denk, denk ik aan gtst.

ik heb de namen voor een jongen
jayden
finn

maar mijn vriend is er niet mee eens met finn,
ik ben nogal fan van fin diezel. maar die naam schrijf je niet zo,

mannen:p
 
hihi zit hier ook met zo,n dilemma.mijn man vind de naam owais geweldig.ik echt totaal niet.wij zoeken een leuke arabische naam.voor meisje vind ik yasmin of esma heel leuk
voor een jochie vind ik
yassin, malik,of raffan heel leuk.maar mijn man vind dat weer minder.ik wil net als de twee oudste jongens een makkelijke korte naam en geen tongbreker.
oudste tariq en jongste anas(spreek uit als ennis)
lastig.groetjes esther
 
heey meid

wij hebben twee jongen die heten robin en julian
nou is dit een verrassings baby ze kunnen niet goed zien wat het is dus hebben wij gekozen voor een jongetje liam en voor een meisje sophie hebben we ook ff over na moeten denken en vond het ook moeilijk kiezen maar je kan ook op babynamen.nl kijken hebben ze veel keuze maakt het ook niet altijd makkelijk maar kun je samen kijken wat je wel leuk vind succes ermee

groetjes tamjoh
 
Terug
Bovenaan