Meisjes namen en Jongens namen gezocht!

Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen in ben 28 jaar en mama van een meisje van bijna twee, ze heet Yara! Nu ben ik zwanger van ons tweede wondertje, 5 weekjes nog maar, maar voel me erg goed! Maar aangezien we vorige keer ook pas met 30 weken Yara hadden bedacht wil ik graag alvast wat ideeen op doen! Yara is ook vernoemd en heeft een 2e en 3e naam ons 2e wondertje word ook vernoemd en de tweede en derde naam zijn we al uit, alleen daar hoeft het niet perse bij te passen. Heb al twee namen die ik erg mooi vind, alleen moet mijn man nog overtuigen:
Voor meisje: Noa
Voor jongen: Lyam
Ik hoor graag jullie iedeeen!
 
ik kom ook maar gewoon met ideeen
van wat er zo n beetje in onze lijstjes hebben gestaan of nog staan
jongens namen:
kyaro kay kayden jayron silvan dewan
dayron mikay rivan
meiden namen:
danique jaelle raïssa lincy jaylinn joelle
joydjela enya
succes met een naam kiezen wij zijn er voor zowel een jongen en meisje over uit.
groetjes
van (28 weken zwanger)
 
onze dochters heten NORAH en YLVA, nu van de derde zwanger j/m? nog geen idee, nog een paar weken wachten op de 20wkn echo... dus nog ook nog opzoek naar een j en m naam, best lastig we willen dat het bij beide namen past naar ook bij de achternaam en dat geen van ons 5en straks dezelfde initialen heeft (ivm post e.d), haha we maken het wel moeilijk voor ons zelf he?
suc6. groet marloes
 
mrrww niet te moeilijk maken hoor met namen. :)
mij maakt niet uit als de kids de zelfde begin letter hebben, dat heb ik met de post al. alleen bij mij staat gewoon 1 M en mijn zoon M.L. van zijn 2 de naam. dus das misschien ook gewoon een oplossing. en nu als het een meisje is dan wordt de zelfde begin letter als me man. maar dat heeft dan ook gewoon de zelfde oplossing door de 2 de naam.
 
mijn dochters heten:

Arwen Elise en Fay Safyra
dochter nr 3 zal Jenna Lynn gaan heten.
voor een jongen hebben we nooit iets weten te verzinnen, dus maar goed dat het allemaal meiden zijn hier ;)
 
Terug
Bovenaan