Meisjesnaam 4 letters, lekker hollands

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een meisjesnaam. Bij onze eerste zwangerschap waren we het snel eens over de jongensnaam. Voor een meisje hadden we Noor. Leuk, maar had niet de WOW-factor. Het was een jongen en iedere keer als we zijn naam noemen klopt het.

Voor ons tweede wonder zijn wij wederom op zoek naar een meisjesnaam. We houden van namen die uniek zijn, maar wel hollands klinken. Namen die de revue gepasseerd zijn: Loor, Keet, Joos, Neel, Soof.... Maar dit is het allemaal net niet.

Internet al afgezocht, maar nog niet de naam met WOW-factor gevonden. Komt ook door ons eisen-lijst: beginletters D en M zijn al bezet. Naam mag 4 letters hebben met één lettergreep. Liefst een meisjesnaam, dus geen naam die ook voor een jongen kan (Joos is daar een voorbeeld van). En 1 schrijfwijze. Heel moeilijk dus...

Maar wie weet... Misschien kent/weet iemand hier een mooie, leuke, unieke naam...

Groetjes M&M
 
Oooh, ik had nog geen reacties verwacht. Maar wat fijn zeg! Er zitten een heel aantal namen bij die al vergeven zijn. Joes vind ik helemaal geweldig, maar vrienden van ons hebben een Joes. Ook is dit een naam voor zowel jongens als meiden. Meis vind ik ook geweldig, maar mijn vriend en ik zijn al M&M. Hij heeft nog een zus met dezelfde voorletter, wat een gedoe met post altijd. Dat wil hij niet. Leen vind ik persoonlijk meer een jongensnaam. Maar Neel vind ik dan wel weer leuk... Ga die eens voorleggen :) Ideeën zijn nog steeds welkom hoor hihi.
 
Terug
Bovenaan