<p>Hi, please help me out here! 35 Weken zwanger, mijn laatste 3 baby’s kwamen met 36+2 en 37+0 en ik heb namenstressss! En… De tijd dringt. Zeker in mijn geval.</p><p> </p><p>Na 4 zoons krijgen we een meisje! Jaaaaa! SUPER blij! Al was ik met nog een zoontje ook dankbaar, cliché, I know. Maar een meisje, wauw! De namen van mijn zoons zijn allen engelstalig, maar welke het zijn ga ik niet weggeven. Reden: Ik wil jullie mening enkel op de meisjesnaam en niet gecombineerd met die van hen of onze naam. Ze is tenslotte langer haar eigen ‘ik’ dan het ‘zusje van’.</p><p> </p><p>1) Ashley *uitspraak: Esj-lie</p><p>2) Rachel *uitspraak: Ree-tjel met de ‘engelse R’Please HELP! 1 Meisje, laatste kindje ook, de keuze moet perfect zijn. Vraag 1) Welke naam?</p><p> </p><p>Vraag 2) Why? Ik hoor ook graag waarom je die naam kiest. Mocht het een associatie zijn met een vervelend persoon die je kent, probeer het los te laten en de naam an sich te beoordelen.</p><p> </p><p>Jullie zouden me zó helpen! Ik droom al 15 jaar van een meisje en ik kan maar 1x een naam geven. Bij mijn jongens kon ik heel m’n lijst af, hahaha!</p><p> </p><p>Liefs, xM.</p>