Meisjesnaam die past bij Vesper

<p>Hoi allemaal,</p><p>Jullie zouden me enorm helpen met wat extra inspiratie voor een meisjesnaam. Mijn oudste dochter heet Vesper, een stoere krachtige naam waar we erg blij mee zijn. Nu we een zusje voor haar verwachten zijn we op zoek naar nog een bijzondere stoere naam die niet te vaak voorkomt. We vinden Lauren erg leuk maar die komt al veel voor in onze omgeving. Ook Jasmijn vinden we mooi, maar hetzelfde verhaal. Namen die eindigen met een e passen niet bij de achternaam dus dat wordt m niet. En het liefst willen we een naam die je gewoon Nederlands uitspreekt. Hebben jullie leuke suggesties?? </p><p>Alvast bedankt!!</p>

Wauw mooie naam Vesper!! 
Ik kwam er zojuist achter hoeveel namen er met een e eindigen, en dat zijn er veel ?
Dit zijn namen die ik zelf leuk vind die niet op een e eindigen: Olivia, Jazz, Charlin of Rosy
Succes! ☺️

Lastig hè een juiste naam erbij zoeken.
Misschien 1 van deze namen die je vind passen:
Nina, Vera, Yinthe, Iris of Fenna.
Succes met een keuze maken.

Lastig hè een juiste naam erbij zoeken.
Misschien 1 van deze namen die je vind passen:
Nina, Vera, Yinthe, Iris of Fenna.
Succes met een keuze maken.

Poeh lastig zeg, wel een mooie naam Vesper!
Vienna, Ravenna, Naomi/Nayomi, Evi, Maud, Vajén, Raissa  (spreek je uit als rajsa)
Hopelijk vind je iets wat bij jullie past, en heb ik een beetje kunnen helpen met ideetjes :)

Bedankt voor jullie reacties!
Evi en Nina staan al op mijn lijstje dus dat is toevallig. Jazz vind ik ook erg leuk maar net niet Nederlands genoeg. Ga mijn lijstje nog maar eens een paar keer langs of er toch niet een naam bij staat waarvan ik denk 'dat is m'!

Als Jazz het nét niet is, dan misschien Jessy, Jaimy, Charly of Jacky (eventueel met -ie, aangezien je de -e dan niet als een -e uitspreekt)?

Marijn, Loïs, Anouk/Manouk, Dagmar, Tamar(a)... Zo maar wat namen die in me opkwamen. 

Terug
Bovenaan