Meisjesnaam en ander vraagje

Hoi dames,

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de meisjesnaam Noya of Noa.
En vinden jullie ze passen bij de naam Daanyal?

en een heel ander vraagje.... hoe gaan jullie ermee om als je man/vriend wil vrijen terwijl jij daar helemaal geen zin in hebt? ik heb nu meestal echt geen zin omdat ik moe ben van de zwangerschap. hoe reageert jullie man/vriend hierop?

ben benieuwd wat jullie vinden!

k vind het leuke namen en het past goed bij Daanyal..
Nou hier dus ook hetzelfde , gelukkig reageert manlief hier erg begripvol op en zegt dan ook als k zeg da k me er wel eens rot over voel da we er samen voor gekozen hebben om zwanger te zijn met alle leuke en minder leuke dinge..

Noya vindt ik te gezocht en Noa niet echt origineel. Sorry :) Ik ben meer van de korte Nederlandse namen. Mijn man vindt het echt niet erg. Zelfde reden als Debbiej geeft. We hebben hier samen voor gekozen en nemen ook alle minder leuke aspecten hiervan voor lief. Hoewel ik juist meer zin heb in seks door de zwangerschap. Maar ja, ik ben weer vaak heel chagrijnig. Dat is ook niet altijd leuk voor manlief :)

Hi,
Vind beide namen prima, hoor je niet vaak ;)

Hier hetzelfde verhaal wat betreft m'n vriend, die snapt het allemaal prima, wanneer het even wat minder is!
Mss vind ie het niet helemaal leuk, maar ja... ik ben zwanger, dus moe!

Zeg het gewoon, waarschijnlijk reageert hij prima!

Noa vind ik wel een leuke naam. Niet helemaal mijn smaak maar... Denk dat ik m iets teveel heb gehoord de laatste tijd, maar namen zijn zooo persoonlijk, gewoon doen wat jij/ jullie mooi vinden!

Qua seks staat het bij ons op een heel laag pitje, eerste 16 weken ben ik alleen maar ziek geweest van smorgens tot sávonds laat en nu voel ik me beter, maar heb ik het idee dat t mijn vriend niet lekker zit. Als ik af en toe op mijn buik duw zegt hij al: doe es niet, haha!! Laat staan dat we seks hebben.
Maar lijkt me dat als je t er met je man/vriend over hebt dat hij je wel begrijpt. Misschien kunnen jullie eens een ander tijdstip proberen? Aan het begin vd dag bijv. heb je misschien iets meer energie.
succes. liefs

nou de namen vindt ik zelf niet zo leuk tja wij houden ook erg van de korte nederlandse namen dus sorry!!! en de sex? tja hier is er 33weken voor het laatst iets aan mijn lijf gedaan en het was meteen bingo hahaha maar idd wees gewoon eerlijk hij snapt het echt wel en knuffelen kan altijd toch wel???

Terug
Bovenaan