meisjesnaam Mikki? wat vinden jullie, leuk of niet??

hallo april mama's
ik ben een nov. mama, en ben over drie weken ongeveer voor de tweede keer mama..
maar nu het probleem..de naam!
we krijgen een meiske..
wat vinden jullie van de naam Mikki, mijn man en ik vinden m leuk...maar hij is wat aparter, vandaar graag jullie mening?

wat vinden jullie ervan?

anders hebben we nog
nina
mees
(daar zijn we het beide dan nog net over eens)

alvast bedankt,
en geniet nog van de dikke buiken,,,zo mooi!!

Ik vind mikki erg leuk, ik werk op couveuse afdeling en deze naam hoor ik bijna nooit. Vind ik zelf wel belangrijk dat ze niet met 3 dezelfde Namen in de klas zit.

Nina is om 1 van mijn favorieten! Mees vind ik om leuk maar wel echt een jongensnaam.

Maar dat is mijn mening, hopelijk komen jullie er samen uit.
Is niet niks een naam kiezen. Las laatst dat veel ouders spijt krijgen.

Mijn advies; zorg dat je er zelf een goed gevoel bij hebt. Bij mij hielp het om eerst het kind te zien, hadden nog meerdere namen maar wist meteen wat het moest zijn.

Succes met de bevalling, wens je een vlotte bevalling laat je weten wat het geworden is?

Sorry als ik eerlijk mag zijn vind ik het meer een naam voor een hond.. Maar het is natuurlijk erg persoonlijk en jullie moeten het zelf mooi vinden ..
Succes ermee en ben wel benieuwd welke naam het nou word. Maar het belangrijkste is wat jullie zelf vinden! Wat anderen ook zeggen

Ik vind het een leuke naam..... maar... het is inderdaad erg persoonlijk.
Het belangrijkste is dat jullie het leuk vinden....
Ik zou me niet teveel focussen op wat andere mensen vinden.

Als je bevallen bent zal sowieso niemand zeggen... Wat een vreselijke naam! ;-)

Als je echt twijfels hebt kan je natuurlijk wachten tot je bevallen bent... en anders kan je ook nog kiezen om twee namen te geven...
Mikki Nina ... en dan roepnaam Mikki...
Mocht je dan later spijt hebben... kan je haar heel makkelijk nog Nina gaan noemen (zonder dat er enorm veel kosten voor het wijzigen van een naam aan te pas komen...)

Laat je na de bevalling even weten wat het geworden is???

Terug
Bovenaan