Meisjesnaam Nova

Hallo allemaal

Ik word zo ongeveer gek van de meisjesnaam.
Wat vinden jullie van Nova.

Mijn schoonzus zei vandaag dat ze het geen leuke naam vindt...........baal ik van.

Wat vinden jullie?

Heb nog Jade en Isa achter de hand.

Alvast bedankt!!!
 
Ik vind het wel een leuke naam, vindt persoonlijk ook dat het jullie keuze is en niet die van je schoonzus ;) ons kindje gaat Liv hete mijn vader heeft een muurschilderingen van tijgertje gemaakt en daar staat ook de naam in dus iedereen in mijn familie weet deze inmiddels ook. De reacties over de naam zijn wisselend van heel enthousiast tot ooow uhm ja wel even wennen hoor het maakt ons niet uit wij vinden de naam mooi wat de rest daarvan denkt is niet ons probleem maar snap je wel hoor! Ik hechte voorheen ook heel veel waarde aan wat andere mensen dachten en vonden.
Succes ermee :)
 
Ik vind het ook een leuke naam. Vindt het ook een leuke naam. Mijn familie en schoonfamilie zijn nu ook allemaal namen aan het noemen die zij wel en niet leuk vinden. Tja jammer, maar tis onze keus. Doe wat jullie mooi vinden, tis al moeilijk genoeg en als je dan met de wensen van anderen rekening moet gaan houden wordt het onmogelijk! Succes!
 
Mooie naam hoor!
En eeh....gewoon schijt aan iedereen hebben hoor. Namen zijn zo persoonlijk....er is altijd wel iemand die t niks vindt.

Wij verwachten in november de derde (een meisje na twee jongens) en voor haar hebben we al heel lang een aparte naam.
Ik weet zeker dat veel mensen hem niet leuk zullen vinden. Maar wij vinden t al jaren een mooie naam en we gaan t ook gewoon lekker doen.
Ja toch!

Mijn ervaring is overigens ook dat namen wennen. Heb zelf ook weleens dat ik denk ' wat een stomme naam' maar dan na een tijdje wordt t gewoon en weet je niet beter dan dat t kind zo heet.

Dus....gewoon lekker doen!

Jade en Isa vind ik ook leuk maar die hoor je wel heel vaak tegenwoordig.

Groetjes mama3007
 
Vind het wel wat hebben!
NIet echt leuk als je hoort van iemand die het niet leuk vind...maarja dat houdf toch altijd eigenlijk wel...
Nova betekend nieuw toch, is ook wel mooi vind ik...
Lekker voor gaan als jij er een goed gevoel bij hebt!
 
Nova is een mooie naam, mijn dochter heet nova. Dat is persoonlijk. Ik zou liever leuke stoere namen geven, je schoonzus heeft pech dat naam nova minder mooi is. Volg je gevoel....
 
Terug
Bovenaan