meisjesnaam Ruth

A

Anoniem

Guest
Wij zijn het als aanstaande ouders niet eens over een meisjesnaam. Ruth vinden we erg leuk, maar dat rijmt op ku...
Zou dit in de toekomst vervelende gevolgen kunnen hebben voor onze dochter indien zij deze naam krijgt? Met het oog op pesten?

Het feit dat je er zelf al aan denkt als volwassene geeft wel aan dat het voor een kind helemaal snel gevonden is.. Ik zou daar zeker wel rekening mee houden...

ja maar zo kun je wel aan de gang blijven, met elke naam is wel iets, mooie naam hoor ruth.

Jezus zeg, op elke naam is wel iets te verzinnen.
Als je het er allebei niet over eens kan worden moet je dat dus niet kiezen.
Duhhh

Persoonlijk zou ik het wel laten meewegen maar als je die naam ECHT wilt geven aan je dochter, moet je het gewoon doen!

Wist je dat Ruth zelfs een bijbelse naam is! Mooi zedig dus, toch!

mijn echte naam is mercedes en je wil niet weten wat ze daar allemaal voor ongein bij verzinnen,zoiets van je gaat zeker als een mecedes turbo tekeer in bed,of ben je een mecedes sport of een cabrio,ik laat ze al 37 jaar lekker lulle ze doen maar hoor,al zou je,je kind nelis of truus willen noemen dat moet jij toch weten,als jij het ok vind moet je het gewoon doen.het kindje van me vriendin heet keanu.en betekend koele wind over de bergen.mijn zoon heet brian en betekend heuvelachtig,en me dochter heet denise en betekend griekse godin.dus gewoon lekker doen wat je zelf wil.knuffies pepe(mercedes)

Terug
Bovenaan