Meisjesnaam, tips en inspiratie nodig, we komen er niet uit

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik weet dat dit heel persoonlijk is, maar ik wil toch jullie mening weten. Mijn vriend en ik hadden al een jaar of 2/3 , 2 namen op ons lijstje staan mochten we een dochter krijgen</p><p>Philou of Lily</p><p> </p><p>Nu we eenmaal een dochter verwachten is toch de twijfel gekomen. We willen graag een Franse naam. Voor mij staat Philou echt hoog, maar mijn vriend twijfelt hier toch over. Vanavond kwam hij met de optie Milou of Romée. </p><p> </p><p>Hebben jullie nog inspiratie voor een mooie meisjesnaam, en wat vinden jullie van de namen die we nu hebben staan... </p><p> </p><p>Liefs moontje</p>
 
Romee stond bij mij hoog! Maar ik wil alleen zeggen: je hebt de tijd, ik wist het pas zeker toen ze er bijna was. Tot die tijd heb ik altijd open gestaan voor nieuwe ideeen. Ontwerp bijv eens een gebootekaartje met de naam erop. Maargoed moeilijk is t zeker!
 
En Rhodée? 
Lilly of Lily vind ik wel mooier dan Philou.. maar het is echt super persoonlijk! Onze dochter heet Loren. Dat hoor je niet zo vaak. Ik vond het wel belangrijk dat je het uitspreekt zoals je het schrijft.
 
Myléne is franser en mooier als Milou lijkt me, wel moeilijk als je lijstje achteraf toch niet vast staat inderdaad ? maar is wel begrijpelijk want nu is het pas echt hihi. Verdere opties:
Celine
Bella
Emmelie
Isabelle
Juliet(te)
Annique
Valerie
Alizée
Jacqui
En zo kan ik nog lang doorgaan maar ik zou qua keus van de originele keuze voor Lily gaan? succes en veel plezier ??
 
Terug
Bovenaan