Meisjesnaam tokkie of niet?

Hi ladies!

We hebben al weken een naam in ons hoofd voor onze tweede dochter. De oudste heet Amy en denken nu aan Scarlett voor dr kleine zusje. Nu heb ik het ineens in m’n hoofd dat het een beetje een tokkie naam is? Ervaren jullie dat ook zo als je hem hoort? Of is dat weer hormonale onzekerheid? Haha!

Alternatief is Abigail, wat ik echt een leuke naam vind, maar wil liever niet twee kinderen met dezelfde voorletter….

Meningen gevraagd! Thanks. :)
 
Amy en Scarlett klinkt leuker dan Amy en Abigail. Zelf ook geen fan van de naam Abigail, Scarlett vind ik persoonlijk veel leuker en absoluut geen tokkie naam! Vooral doen waar jij je goed bij voelt!
 
Oh nee scarlett associeer ik juist helemaal niet met tokkie's, als ik het dan toch ergens bij moet plaatsen zou ik het eerder kakkerig vinden ? zo zie je maar dat iedereen er een ander gevoel bij heeft. Maar ik vind het wel echt een leuke naam! Ook in combi met je eerste dochter. Ik zeg doen!
 
Haha oké thanks voor jullie reacties! Gek hè hoe de twijfel toeslaat, terwijl je al vanaf het begin weg bent van een naam… Toch maar gewoon vertrouwen op dat eerste gevoel bij de naam! ?
 
Terug
Bovenaan