Meisjesnaam voor 2e dochter gezocht

<p>Hoi allemaal. Ik zag een zelfde vraag voorbij komen dus ik dacht ik doe ook eens een poging. </p><p>Onze dochter heet Isa en er is een 2e dochter op komst. </p><p>We willen graag een korte naam die niet verwarrend is qua uitspraak of schrijfwijze..</p><p>We dachten zelf aan Tess, Fay of Lynn (Linn) </p>

Weet niet zeker of je vraag is welke andere namen er nog bij zouden passen of alleen welke van de 3 die je noemt we het mooist vinden?
Ik vind iig Isa en Fay of Lynn het leukst. Tess vind ik qua klank wat harder en spreekt me minder aan.
Qua andere één lettergreep namen vind ik leuk:
- Isa en Fem
- Isa en Sam

[quote quote=10357793]Weet niet zeker of je vraag is welke andere namen er nog bij zouden passen of alleen welke van de 3 die je noemt we het mooist vinden? Ik vind iig Isa en Fay of Lynn het leukst. Tess vind ik qua klank wat harder en spreekt me minder aan. Qua andere één lettergreep namen vind ik leuk: – Isa en Fem – Isa en Sam[/quote]
Ja ik bedoelde het allebei... van deze 3 springt er nog niet echt eentje uit dus misschien komt er nog een andere naam voorbij waarvan we denken yes dit is het ?

Ik zou voor Tess gaan. Leukste naam er tussen en minst verwarrend qua schrijfwijze van die 3: Fay/Fé/Fee/Faye/Lynn/Linn/Lynne/Lin/Lyn

Allemaal voorbij zien komen ?

[quote quote=10357862]Ik zou voor Tess gaan. Leukste naam er tussen en minst verwarrend qua schrijfwijze van die 3: Fay/Fé/Fee/Faye/Lynn/Linn/Lynne/Lin/Lyn Allemaal voorbij zien komen [/quote]
Hahaha ja genoeg variaties inderdaad. Ik zou het zo vervelend vinden om iedere keer te moeten zeggen hoe je het schrijft.  Bij Lynn en Fay zijn dit wel de standaard manieren toch? 

Terug
Bovenaan