Meisjesnaam

<p>Goedenavond!</p><p>Al een tijdje zijn wij erover uit dat wij de naam " Hannah" erg mooi vinden voor onze dochter die over een paar maandjes geboren wordt.</p><p>Nu ga ik alleen twijfelen of de mooi is als 1e of als 2e naam en welke naam hier dan goed bij past. Ik heb inmiddels alle websites wel afgezocht, maar ik heb nog niet het wauw gevoel gekregen.</p><p>Hannah willen we sowieso graag, niet alleen omdat we hem erg mooi vinden, maar ook omdat er om deze manier vernoemd wordt.</p><p>Hebben jullie wellicht nog verfrissende ideeën met  betrekking tot namen die hier goed bij passen?</p><p>Ik hoor het graag!</p>

Hannah is ten eerste een hele mooie naam. Een beetje lastig wel om zonder verdere aanknopingspunten een 2e naam te verzinnen, maar hier wat opties die volgens mij wel mooi klinken:
Emelie, Ebeline, Evelien, Rosalie, Mariette, Marije, Sophie
Succes! 

Bedankt voor je reactie! Ik ben ook juist heel benieuwd waar anderen aan denken, zonder specifiek een richting te noemen.
Wel zou ik het fijn vinden om niet weer een naam te kiezen die eindigd op een "a" klank omdat de achternaam dit ook heeft en dan wordt het wel heel veel.
Omdat ik Hannah best een lieve naam vindt zou een wat stoerdere tweede naam mijn voorkeur hebben. En gewoon een Nederlandse naam.
Iemand nog meer ideeen?

Een paar namen die ik goed bij Hannah vind passen... 
Hannah Eliane
Hannah Sophie
Hannah Karlijn
Hannah Felin
Hannah Bodine
Hannah Yinthe
Hannah Marit
Hannah Isabel
Hannah Isabeau
Hannah Jasmijn

Dat is toevallig. Er staan wat namen tussen waar we zelf ook aan hebbem gedacht.
Is Isabel niet te tuttig in combinatie met Hannah? 
Lise hebben we het ook wel eens over gehad en Jasmijn is bij mij elke keer een twijfel. Wel leuk of niet? Ik weet niet waarom ik twijfel aan naam haha.

Terug
Bovenaan