Meisjesnaam

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb even een vraagje... en ben me bewust dat ik ook reacties kan krijgen die niet super zijn ;)</p><p>Wij krijgen een meisje en ik vind de naam Emma erg leuk. Nu de laatste tijd zit er nog een stukje aan vast zeg maar... ik vind Emma-Jade erg leuk klinken.</p><p>( zeg het een paar x zei ik tegen m’n man) maar hij vindt het “ nog” niks. </p><p>Is het niet leuk dan? Ik vind t wel wat stoers / unieks hebben... </p><p> </p><p>en dus niet als tweede naam. Maar echt de voornaam Emma-Jade. </p><p>Wat vinden jullie? </p><p> </p>

Zelf ben ik niet zon fan van Emma, omdat heel veel meisjes zo heten, dus vind de variatie en deze combi juist wel leuk! Maar dan wel Jade engels uitgesproken zegmaar :)

Ik vind het heeeeel leuk!! 
Mijn dochter heet Emmely. Ik ken ook meisjes die Emmalie/Emmelie heten. T lijkt allemaal op elkaar, toch net een beetje anders. Misschien is dat nog een optie voor je man? En voor jou ook natuurlijk..

Daar heb je zeker gelijk in!
ook een leuke naam.

nou... hij is zo dom geweest om mij destijds 51% stemrecht te geven over de naam. Hahah. Ivm eerdere miskraam en moeilijk zwanger worden vroeg ik of ik dan de naam mocht uitkiezen als t zover zou zijn. 

Dus ja... in principe ;) :p

Terug
Bovenaan