Meisjesnaam

Goedemorgen allemaal!

Aangezien wij er van overtuigd waren dat het een jongetje werd en heel snel uit de naam waren, is het tot onze grote verbazing een kleine meid! Super leuk, heel erg blij mee.

Nu zitten we met een naam....

Laatst kwam ik op de naam Romy, vind ik zelf helemaal geweldig en ook het idee dat het echt bij ons meisje last. Mijn partner vind het gelijk aan Romy Monteiro te linken en dat vind ik erg jammer. Ookal is het een pracht van een vrouw, wil liever niet een ‘bekende’ naam.

Mijn favorieten : Romy, Nora, Rosalie, Lynn.
Zijn favorieten : Daisy, Rosalie, Emmelie/Emmely

Liefste wil ik graag zoveel mogelijk inspiratie zodat we zelf nog ff lekker kunnen fantaseren. Alvast bedankt!
 
Hahaha alsof ik ons verhaal lees. 
Wij hebben al een dochter; Nora. Nu wij ook weer een meisje krijgen, merken wij hoe ontzettend blij wij zijn met deze naam! Je kan er geen vervelende rijm van maken, je kan het verkleinen naar Noortje en verkorten tot Noor (leuk voor later). 
Wij komen er ook niet zo goed uit. Romy stond ook op ons lijstje. Totdat wij MAFS ging kijken en er 2x een Romy in voor kwam. Toen dachten wij, hmm.. deze naam komt dus toch wel veel voor. Dus deze naam valt voor ons af!
Nu weer verder zoeken?
 
 
 
Ohja en wij vinden een naam die eindigt met de A heel leuk. Kwam deze site tegen. Wie weet kan je hier ook wat inspiratie op doen :)
https://www.babybytes.nl/namen/meisjesnaam-op-een-A
 
Haha wat toevallig! Ik blijf Nora ook echt leuk vinden, de combinatie voor jullie Nora en Romy was ook super leuk geweest.

Dankjewel voor je tip!

Ik ben er vergeten bij te zetten, ik vind persoonlijk namen die je kan verkleinen dus super leuk. Net zoals idd bij Nora, Noortje/Noor.


 
Tip:

Download de zwitsal babynamen app.
Jij en je partner kunnen zich registreren en jullie account aan elkaar koppelen. Er komen dan heeeeeel veel namen naar voren en d.m.v. swipen geven jullie seperaat van elkaar een welke namen jullie wel of niet leuk vinden. Als jullie beide een naam leuk vinden komt deze is het lijstje met 'matches' te staan. Je kunt ook zelf een naam invullen om te kijken of je partner deze leuk vindt zonder hier vooraf iets van te zeggen!

Wij zitten savonds met 2en te swipen op de bank hahaha
 
Dankjewel voor de tip, app hebben we op de telefoon alleen doen er vrij weinig mee haha! Zal hem nog eens aansporen als we op de bank zitten samen.
 
Je kan ook een variant bedenken? Romee, elin? Evi? Het is echt heel lastig he! Hier ook een tweede dochter en vind t echt moeilijk!
 
Terug
Bovenaan