Meisjesnaam

Hi allemaal, ik hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen (of nouja, mij… hormonen werken niet mee haha).
Wij hebben de naam Noë Liv in gedachten (spreek uit als Nowi).

Maar nu heb ik vriendinnen die dochters hebben, die heten Nové en Nova.
Het punt is, wij komen steeds uit op dezelfde naam en vinden Noë het leukst. We vinden het zo lastig om überhaupt een andere naam te vinden want het is allemaal net niet.

Is het raar als wij Noë kiezen? En moet ik dit bespreekbaar maken bij vriendinnen? Zo ja, hoe ???

Alvast grote dank voor jullie antwoord!!
 
Hele mooie Naam. En ik vind dit persoonlijk niet iets wat je bespreekbaar moet/hoeft te maken. Dit is een persoonlijke keuze van jou en je man. Durf voor jezelf te kiezen. Xxx
 
Mooie naam. Eens met de vorige reactie. Kies voor wat jullie het mooist vinden, ongeacht de namen van eventuele kids in de omgeving :)
 
Onwijs mooie naam! Had ik hem zelf maar bedacht
Kies voor wat jij mooi vindt want jij moet hem de rest van je leven uitspreken.
Kies voor jezelf?
 
Nee hoor, het is dat het met dezelfde letter begint maar verder lijkt het niet perse super veel op elkaar toch. Als het nou echt dezelfde naam was vond ik het een ander verhaal. Lekker gebruiken & zeker niks zeggen. Super leuke naam wel. Mijn meisje heet Zoë. ❤
 
Het is net weer een andere naam. Ik vind dat jullie hier gewoon voor moeten gaan en dat jullie het niet hoeven te bespreken. Wij hebben in onze vriendengroep ook 3 meisjes wiens namen redelijk op elkaar lijken: Mila, Millie en Milou. We vinden het allemaal juist grappig en leuk!
 
Terug
Bovenaan