meisjesnaam

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal....

we weten nog niet wat het wordt maar indien het een meisje is hadden we de naam Faye. Nu heeft fam. van mij een meisje gekregen en je raadt het al: met de naam Faye.

Nu willen we een andere, nog niet veel voorkomende naam maar zijn er nog niet over uit. Lois (2 puntjes op de i) blijft ook maar in ons hoofd hangen. Wat vinden jullie?
Nog andere tips? We hebben nog geen kinderen dus het is niet nodig met een andere naam rekening te houden.

Alvast bedankt!

Ik vind dat heel persoonlijk, en vindt het niet gepast om het aan vreemden te vragen.
Het gaat toch om wat jij en je partner mooi vinden?
Er zijn genoeg sites op het internet met namen.
Als jullie Lois mooi vinden doen jullie dat toch?

Afhankelijk van hoe dichtbij die andere Faye staat, zou ik mijn dochter ook gewoon Faye noemen. Mijn zus' dochter heet Robin en wij vinden Robin ook leuk, maar wij krijgen en jongen. En zij zei 'als je dat wilt, moet je dat gewoon doen. Het is toch niet binnen hetzelfde gezin'?  Trouwens, ik ken een gezin waar twee van de kinderen allebei Jan heten. Maar kan me voorstellen dat je het misschien niet leuk vindt.

www.familyberry.com en www.babybytes.nl staan heel veel namen. Misschien even zoeken of er iets voor je bij zit?

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan