meisjesnaam

Eind december ben ik uitgerekend van het broertje of zusje van Laura. We hadden al een meisjesnaam bedacht, de jongensnaam hebben we gewoon doorgeschoven ;-). Nu twijfelen we of we deze meisjesnaam leuk vinden, hebben jullie nog goede ideen? Gezien onze eigen namen en achternaam moet-ie niet met een e, l, m of n beginnen en een beetje bij Laura passen natuurlijk.

Elisa, Elise, Esmay
Lara, Lisa, Lieke
Mara, Marjolein, Madelief
Nienke, Noa, Nicky

?????????????????

Succes met kiezen!
Moeilijk he!

Ik ben 6 december uitgerekend en wij zijn bijna helemaal uit de namen.... dat wil zeggen: ik ben 100% zeker van de meisjesnaam en 90% zeker van de jongensnaam en mijn man is 100% zeker van de jongensnaam en 90% zeker van de meisjesnaam......hahaha!

Liefs Trudi

Hoi hoi!!!
Wij krijgen (ieder moment) ee zoon, hebben al 3 dochters maar dit is wel al de 4e jongensnaam die we hebben!!!Bij elkezwangerschap hadden we een andere jonge mochten we ee zoon krijgen, want telkens kwamen er in onze omgeving jongetjes bij met de naam die wij da net hadden bedacht...
Zo zou de 1e Lukas gaan heten, de 2e werd Luke en Lenthe, die vorig jaar is geboren zou Levi gaan heten.Inmiddels wete we zeker dat dit een jongejte is en hebbe we dus wederom een ander jongensnaam!
Als dit ons 4e meisje zou zijn geworden zou ze Lotje gaan heten.Helemaal weg van!Past en klinkt ook leuk bij Laura vind ik.

Misschien heb je wat aan de meisjesnamen van onze 3 dochters...Noa, Jade en Lenthe.
Het blijft erg persoonlijk allemaal, succes met kiezen, maar je hebt gelukkig ook nog wel even toch?
Groetjes Roos.

Hoi!

Ik vind de volgende namen heel mooi voor een meisje:

Adinda
Aimee
Amanda
Benthe
Bibische
Cheyenne
Demi
Franca/Franka
Isabelle (natuurlijk)
Jasmijn (hahahahah)
Pascalle
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Mocht je er nog meer willen weten, hoor ik het wel

Liefs Monica

Ik ben ook al op van die namensites geweest, blijft moeilijk. Mijn man is ook al druk aan het nadenken, we hebben nog drie maanden gelukkig. Meer suggesties zijn altijd welkom!

Wat wij mooi vonden, maar het werd dus Lot:

- Cato
- Emma (wel met een E)
- Imme
- Maud (ok, wel een M)
- Saar
- Lena (... tja)
- Sophie
- Flore
- Jip
- Bo

Ik weet dat er een namensite is waarin je de eerste letter van de naam kunt invoeren en ook uit hoeveel letters de naam max. mag bestaan. Weet alleen de naam niet meer... even googelen dus.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

Terug
Bovenaan