Meisjesnaam?

Kunnen jullie even helpen, door jullie mening te geven.
Wij blijven twijfelen over de meisjesnaam, en de tijd dringt. Nog 2 weken tot de uitgerekende datum.

Malin

Fayèn

Vajèn

Wat vinden jullie? Is de naam Fayèn, Vajèn niet te chique? Wij hebben zelf gewone Hollandse namen. En voor eventueel een jongen hebben we ook een Hollandse naam. We weten het geslacht nog niet.

Hoor graag jullie mening.

Alvast bedankt.
 
Ik vind Fayen of Vajen niet te chique... Ik vind ze wel heel apart en erg mooi, hoewel ik zelf voor Malin zou gaan. En als t de eerste is maakt het niet uit dat je dan voor een jongen een hollandse naam hebt. Als t de tweede is zou het wel bij elkaar mogen passen....
 
Ik vind malin er uit springen.

Ik zou inderdaad ook kijken dat het bij de rest past vooral als jullie al een kindje hebben of is dit het eerste kleintje!!

Succes
 
Dit is echt iets wat je met je partner moet beslissen. Ik kan er niet over oordelen of advies geven. Zoiets persoonlijks, namen kiezen. Wat is het toch moeilijk he?
Ik hoor ook wel van mensen die 2 namen hebben en dan wachten tot het kindje er is en dan kiezen wat ze bij het kindje vinden passen.
bv Laura en Katja - en dan naar het grietjes kijken de eerste dag en zien dat het een echte Katja is.
Valt ook wel iets voor te zeggen :)
 
Het is ons eerste kindje. Maar van de jongensnaam zijn we al heel lang zeker. Voor een jongen hebben we R.amon. En mocht er ooit een tweede komen moet het wel bij elkaar passen.
 
Ik persoonlijk vind Fayèn erg mooi, niet te chique hoor, maar het is natuurlijk helemaal aan jullie zelf. Vindt het idee van Imawu daarom ook erg goed. Kan je niet kiezen, dan kijken wat het beste bij haar past als ze er is.
 
Malin, de andere namen zal je dochter altijd moeten spellen (met een streepje op de .......) en dat vind ik een groot nadeel.
 
Terug
Bovenaan